Ik heb geen echo's meer staan. Wij hebben een echo om te bepalen hoe ver je bent, daarna heb je er een met 12 weken en dan de laatste met 20 weken. Als daarop niets raars te zien is krijg je dus geen echo meer. Dat is iets nieuws (bezuinigingen he...) Maar we willen nog wel een pretecho plannen dus dan zien we ons minimensje weer. Het gaat nu goed, ik werd vanmorgen wel weer wakker met wat zeurderige pijn maar heb op advies van de VK 2 paracetamol genomen (moet er 3x daags 2 nemen en dat dan 3 dagen lang) En nu is de pijn compleet weg. Is wel ff lekker hoor na al die dagen zo'n zeurende pijn haha! Omdat ik de kleine nu goed voel en het hartje gister ook heel goed klonk heeft hij/zij er in iedergeval geen last van dus het zal wel mee vallen denk ik. Als het aan blijft houden kon ik het aangeven en zou ze me inderdaad doorsturen naar het ziekenhuis. Ze zei alleen dat de kans groot was dat ik dan 2 dagen moest blijven ter observatie en dat probeer ik wel te voorkomen als dat niet nodig is ivm mijn 2 kids. Maar als de pijn blijft aanhouden wil ik ook gewoon weten wat er nu aan de hand is en dan ga ik gewoon nogmaals bellen. dan maar 2 dagen ziekenhuis want dit lijkt me inderdaad ook niet goed dan. Alvast bedankt voor alle reacties.
Ik was net zo lang gaan zeiken tot de vkde huisarts had gebeld! Wat raar, dat zoiets wordt genegeerd, terwijl het toch een kleine moeite is. In ieder geval prettig dat je buikpijn grotendeels wel verdwenen is. Nog even rustig aan en hopelijk kan je je verhuisproject zelf afronden zonder veel gedoe.