Hallo dames.. ik ben 15 weken zwanger en sinds vorige week hebben we een nieuwe tweedehandse kast.. sinds we de kast hebben gebeuren er rare dingen in huis!.. de eerste nacht schoof de tafel door de kamer en alles lag op de grond.. daar was ik erg van geschrokken maar de nachten er op gebeurde er niks... tot vanacht! Een flinke klap was hoorbaar vanuit de woonkamer.. ik ging kijken maar kon niks vinden! Vanmorgen zag ik dat de fotolijst met de andere kinderen van mijn partner van de muur was gevallen.. deze hing boven de kast.. brr vind het maar eng allemaal! mensen hier ervaring mee en weten wat dit kan betekenen en wat ik kan doen??? Groetjes Riejanne
Oh hou op zeg brrr Doodeng. Kast t huis uit zou ik zeggen maar of het daarmee opgelost is vraag ik me af...
Ik zou die kast zo snel mogelijk op mp gooien, en huis laten reinigen. Ik geloof hier wel in, dus jullie kunnen me naar de psycholoog sturen dames!! Vorige week is ons huis gereinigd, er hing een negatieve sfeer in mijn slaapkamer/overloop. Waardoor we niet meer goed sliepen, mijn zoon was doodsbang en had het steeds over 'iets' wat hem wilde grijpen als die in ons bed lag.... Ook begon die in zijn bed te plassen omdat die niet meer savonds naar de wc durfde te gaan. Sinds de reiniging voelt het weer helemaal oké, en mijn zoontje is weer langzaamaan minder bang aan het worden. Succes!! En geef je ruimte niet af, door bang te zijn oid
Ja ik heb ook gedacht om de kast het huis uit te doen maar het is wel een hele mooie kast.. maar het is een mooie kast! Zouden er geen andere opties zijn? Em waarom de fotos van zijn kinderen.. ik maak me best een beetje zorgen als deze spruit straks geboren is
Miss hoeft de kast er niet uit maar zou wel zsm een medium of hoe noem je zo iemand inschakelen om je huis te reinigen want dit klinkt echt niet goed. Of ben ik te panisch? ! Voor geen goud dat ik daar nog een uur met mn kids zou doorbrengen in dat huis.
Idd als het al zo sterk is dat meubels en spulletjes verschoven worden, zal ik die hele kast binnen 1 minuut op de stoep zetten
Ik zal morgen even opzoek gaan naar zon medium ofzo.. er verblijven hier op het moment geen kids.. ja die kleine in men buik.. die andere kids komen hier helaas niet.. daarom zijn die fotos zo belangrijk.. en juist die vallen kapot van de muur af
Het vreemde is wel dat de sfeer niet veranderd is in huis en dit gebeurt alleen als wij op bed liggen
Mooie kast of niet, ik had m er uit gedaan en was mooi naar de IKEA gefietst. En dat zegt genoeg voor iemand die niet heilig gelooft in zulke dingen.
Die tafel kan ik niet verklaren. Maar wat betreft die fotolijst: tja, die dingen donderen wel eens van de muur. Ik zou daar niet meteen bang van worden.
Omg ik zou die kast meteen bij het grof vuil zetten en iemand laten komen. En tot die tijd zou ik ergens anders logeren Was die kast een koopje? Anders verklaart het misschien meteen waarom die wegging brr
hoe kom je aan de kast ( van wie heb je hem gekregen of misschien geerft) ik zou in elk geval beginnen met salie branden en de kast reinigen en ja stuur mij ook maar naar een psych ik heb genoeg meegemaakt om er in te geloven als het salie niet werkt zou ik pas een medium inschakelen, dit laatste is niet makkelijk want je hebt helaas heel veel fake mensen ertussen zitten
Ik heb die kast op marktplaats gekocht.. was geen koopje.. antieke modern gemaakte kast.. ik geloof niet dat dat fotolijstje vanzelf naar beneden gevallen is helemaal niet na wat er vorige week gebeurde
Ik zou de fotolijst opnieuw ophangen, nu op een andere plaats. Kijken wat er gebeurd. Afgezien dat het eng is, is het ook mega interessant, vind ik. Zolang er geen kinderen in huis zijn, zou ik niet zo snel mij buitensluiten van het huis of de kast dumpen. Misschien een camera ergens neerstallen en deze laten filmen 24 uur?
oke lag alleen de woonkamer overhoop? Misschien een kleine aardbeving ofzo? Wat betreft fotolijstjes. Ja die vallen wel vaker van de muur. heb ik ook wel gehad. Was 15 en aan het oppassen bij tante en oom, dondert er ineens ergens anders in de woonkamer een fotolijstje van de muur. Probeer anders wat Teddy zegt: hang een camera op of zet je webcam aan? Misschien is het iets heel onschuldigs.
Ik zou idd eerst kijken of er een andere manier is van verklaren, zoals bv, een huisdier, iemand die slaapwandelt, een meubelstuk dat onstabiel staat, scheur in de vloer/ fundering. Maar het kan ook zijn (dames, dit is m'n mening, graag geen boze reacties over dat je dit onzin vind, bedankt) dat er energie aan het meubelstuk zit. Dit kan goede of negatieve energie zijn. Soms is het enige wat helpt het meubel weghalen en het huis laten reinigen, maar het kan ook zijn dat er niks negatiefs is, en dat het of stopt als je het accepteerd, of je laat alsnog het huis reinigen (of zegenen als je gelovig bent) Het is wel verstandig om een goede proffesionele te benaderen en niet een of andere kwakzalver die een hoop geld vraagt voor iets waar hij geen verstand van heeft. We hebben trouwens een clubje, is er meer. Als je lid wil worden kan je me pb'en!
Edit: Lees al dat hij tweedehands is. Geesten e.d. kunnen zich ook aan spullen vastklampen. Maar als de kast nieuw is dan is het een negatieve kast. Witte salie reinigt. Kan je kopen bij de reformzaak. Anders inderdaad een medium inschakelen. Dan hoef je de kast niet weg te doen. En worden eventuele nare "gasten" weggestuurd. Ook zo zonde om hem weg te doen. Er zijn oplossingen namelijk!
Even nieuwsgierig. Is het niet gevaarlijk om zelf aan de haal te gaan met salie enzo? Als je er weinig verstand van hebt bedoel ik.