onverklaarbare gebeurtenissen

Discussie in 'De lounge' gestart door Riejantjuuh, 16 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ja dat kan het wel zijn als je wat minder ervaren bent. Een medium is dan wel aan te raden inderdaad. Maar volgens mij kan het minder kwaad als bijv. glaasje draaien (ik noem maar iets). Maar bij twijfel een medium nemen.

2. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Brr krijg er de rillingen van haha, jakkes'
    Ik ben heeeeeel nuchter, maar toen wij in dit huis kwamen wonen van ruim 100 jaar oud hadden we ook dat soort gekke dingen. Dat hebben we jaren gehad, totdat deze nuchtere dame het zat was en dacht van baat t niet schaad t niet..We hebben toen iemand laten komen die het gereinigd heeft sindsdien is het rustig in huis.

3. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ik zou als ik zo'n kast had kaartjes gaan verkopen. Goudmijn man! Of gewoon even nuchter gaan nadenken wat er echt aan de hand kan zijn.

4. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

hahahaha :D

Ik ben ook wel nuchter dus, zou eerder denken aan huisdier, aardbevinkje of iets anders 'gewoons' maar ik ben wel bereid om uiteindelijk verder te denken en dan over te stappen naar reinigen etc. Als het helpt dan helpt het! En niets mis mee :):)

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.263
    11.876
    113
    Wat moet je dan met die salie doen? Op de kast leggen?
    Is het sowieso dan handig, ook als je niks in je huis voelt/merkt op salie in huis neer te leggen? Of denk ik dan te simpel?

6. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Salie kan je kopen in een bij elkaar gebonden bosje zeg maar. De kop van het bosje moet je aansteken met vuur. En dan gaat het roken. Het stinkt enorm. Hiermee kan je rond lopen.

7. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Brr eng!!!
    Ik ben wel heel benieuwd hoe de kast er uit ziet ;).

Ik schijt hem altijd 7 kleuren bij dit soort dingen. Dochter heeft het vaak over een man in de woonkamer en ze heeft een ontzichbaar vriendinnetje.

8. Logan

Logan Niet meer actief

Oo, ik ben altijd een beetje bangig als het om dit soort fratsen gaat. En laat ik nu net vanmiddag een kast gekocht hebben, tweedehands. (Ding staat nog in de schuur want ik wil hem opknappen.)

Kan je niet zo'n nachtcamera erbij zetten?

9. Johanna1986

Johanna1986 Niet meer actief

Daarom koop ik nooit geen tweedehandse (oude) spullen!
    Kast ging er echt uit en alles laten reinigen!

10. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Is het niet gewoon de kat of hond die bezig is geweesf:)?

11. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Er wordt hier gesproken over huisdieren als mogelijke oorzaak maar ts heeft niets gezegd over dat ze huisdieren heeft!?
    Het kan idd iets bovennatuurlijks zijn, ik zou ook verdere hulp inschakelen...
    Vraagje: gaven de mensen van wie je de kast kocht een reden op voor verkoop? Was het een jong stel of een oud stel? Kan veel zeggen als je t my vraagt. Een jong stel zou hem voor dezelfde reden wegdoen, want als
    je eenmaal een antieken kast aanschaft doe je hem niet zo snel "zomaar" weg!

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Geen idee ik ga je alleen ff feliciteren met je 15 weken na t lezen van je onderschrift!!!!!

13. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Medium benaderen en de kast pas weg doen als diegene deze heeft gezien. Ik zou m nog niet eens doorverkopen maar verbranden. Maar wie weet blijft de negatieve energie dan hangen en is nog bozer? Dus wat is wijsheid?

Fotolijstjes kan gebeuren maar die tafel zie ik echt niet zo snel bewegen uit zichzelf. Ik hoop dat je iemand vind, ik ken iig niemand om aan te raden.

14. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Hoe is het ts?

15. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    Ik heb een hond maar die is snachts niet in de kamer dus dat kan het onmogelijk zijn geweest.. ik ga even met salie bezig, mijn schoonfamilie komt van de antillen dus hebben wel ervaring met zulke dingen. Ik heb de kast overgekocht van mensen van mideelbare leeftijd ik heb eerlijk gezegt niet gevraagt waarom ze hem verkochten..
    vanacht was het rustig niks gebeurt! ik ga alles proberen voor ik de kast weg doe vind hem namelijk heel mooi... als niks helpt gaat ie er uit! Zeker voor mijn zoon geboren is want je wil je toch niet voorstellen dat de wieg omgegooit word ofzo :eek:
    Deze gedaante kan mijn ongeboren kind niks doen?? Iets met zieltjes ofzo of slaat mijn angst nu een beetje op hol haha

16. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    Dankjewel! Het is een lange weg geweest maar gelukkig verwachten we eindelijk een gezonde zoon!!:D

17. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
  18. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Geen idee of het al gezegd is: maar ik zou een camera ophangen :D Ik wil bewijs!

19. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Ah, tegelijk met Juul :)

20. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik heb het in mijn oude huis ook gehad, zonder tweedehandse kast die ik had gekocht. Strijkijzer die naar beneden viel van plekken waar het echt niet kon en overigens anderhalve meter verder terecht kwam...kloppen op ramen van binnendeuren, schimmen zien die ik overigens niet alleen zag maar mijn partner ook noem het maar op. Ik heb een medium laten komen die alleen de reiskosten vergoed wilde hebben. Deze man zag inderdaad in de huiskamer een zwarte gedaante die boos was, hij heeft het huis gereinigd en afgesloten daarna was het rustig. Mocht je op zoek gaan naar een medium dan zou ik gaan kijken naar iemand die inderdaad minimale vergoeding vraagt, verder adviseerde deze man ook echt niet zelf aan de slag te gaan met salie enz omdat je als je niet weet wat je ermee moet doen het kan verergeren.

Deel Deze Pagina