Bij zulke dingen draaien wij (Moslims) tweede hoofdstuk uit de Koran, want waar dat hoofdstuk gereceteerd wordt, komen geen kwade geesten binnen...misschien vind jij het ook proberen waard, kun je vinden op youtube onder Al Baqarah.
Ik zou echt huilen als mij dit overkwam. ik ben zo bang voor dit soort dingen. Hoe kan je huis dan ooit nog je thuis voelen? Ja ik ben hier panisch voor haha
Bij mijn vorige huis hing ook zo'n sfeer, ik weet niet wat er was. Leek alsof iemand continue achter me stond. Ook in dit huis wel eens vreemde dingen, bijv een mobiel die ineens ging spelen/draaien terwijl niemand eraan zat. Zelf ben ik er niet bang voor omdat er in principe niks kan gebeuren (het is geen paranormal activity film ) maar zulke grote dingen als dit en ik zou alleen thuis zijn pff wel doodeng
Ik voel me niet ongemakkelijk in huis.. alleen als er zulke dingen gebeuren! ik ga even opzoek naar een betrouwbaar iemand.. ik wil het zeker niet erger maken als het nu is door zelf te gaan klooien.. Ik camera ophangen vind in zon gedoe.. ik weet dat er dingen gebeuren die niet uit het niks kunnen gebeuren.. dat is voor mij genoeg bewijs
Mja....STEL dat het echt door de kast komt, vind ik het persoonlijk wel erg egoIstisch om hem dan maar op MP te verkopen. Dan zit een ander weer met ellende opgescheept!!
maar een betrouwbaar medium zoeken, afspraken maken dat die langskomt en met salie reinigen is minder gedoe dan een app downloaden en je telefoon opnames te laten maken? ik dacht dat dat ook zou helpen met het achterhalen wat er nu precies in je huis is, maar ik ben gewoon heel nieuwsgierig van nature.