Hoi allemaal, Misschien is deze vraag al 100 x gesteld, maar wil het toch zeker weten; ik ben nu 7 dagen voor mijn nod en heb al 2 dagen last van zere tepels(vooral het topje) ook zijn de kleine witte kliertjes duidelijker zichtbaar. Zou dit een teken van een eventuele innesteling kunnen zijn? Of is het daarvoor allemaal nog te vroeg. Sorry hoor, maar ben pietje ongeduld
Geen idee, ik heb mijn innesteling niet gevoeld...of gemerkt aan dingen.. Hoe lang geleden is je eisprong? En dat je ongeduldig bent is herkenbaar hoor
Mijn eisprong was 19 juli en deze heb ik getest (was duidelijk zichtbaar). Ik heb wel eens eerder zere borsten gehad als ik ongi moest worden maar nog nooit zere tepels... Maargoed, even afwachten tot 3 augustus en dan een test doen!
ik had zere tepels tijdens de eisprong na het stoppen met de pil daarna ongesteld geworden, een maand later weer zere tepels tijdens de eisprong en toen niet ongesteld geworden maar zwanger! dus het kan 2 kanten op gaan! spannend!
Hey!.. ik heb precies hetzelfde!.. Eisprong gevoeld rond 19 juli... en sindsdien ook enorm zere tepels! Nog een weekje wachten...
Ik heb het deze maand precies andersom haha. Normaal standaard 2-3 dagen na de eisprong zere borsten tot vlak voor ongi en nu helemaal niet!
hahaha ja maar je moet ook gewoon afwachten! Dat weet ik ook wel, maar je wacht gewoon op die kwaaltjes. Tis toch eigenlijk te zot voor woorden dat ik blij word van zere tietjes?! Nouja, we zullen zien, volgende week woensdag NOD
Ik heb altijd zere tepels voor ik ongi wordt. Ik zou nu elk moment ongi kunnen worden, maar nog geen zere tepels gehad, ik hoop dus maar dat ik nu eindelijk zwanger ben.. Maar het zal wel weer niet
Heb hier ook last van: zere tepels, zijkant borst en ze zijn voller (mijn man merkte dit op ). Weet eigenlijk niet of ik dit in een andere cyclus ook heb, heb er nog nooit eerder op gelet... Meen dat ik het bij mijn eerste zwangerschap ook had, maar dan later (rond 4-5 weken), dus zal afwachten worden...
Ik heb het ook... Eisprong gehad 26 of 27 juli, en daarna zere borsten. Dat is nu een stuk minder, maar mijn tepels zijn geïrriteerd... Beetje jeukerig, beetje trekkerig... Maar het stelt niet héél veel voor. Jammer hoor, ik had liever dat m'n hele tieten in brand stonden