alleen nog maar wat krampjes..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Burberry, 31 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    ik ben 5 weken zwanger,en ik lees hier symptomen zoals misselijkheid en pijnlijke borsten etc. Is het wel normaal dat ik alleen nog maar last heb van heel af en toe wat steekjes? soms ben ik blij dat ik er 'nog'geen last van heb van die nare symptomen maar soms maak ik me wat zorgen dan denk ik ben ik nog wel zwanger.... :( maak me zorgen eigenlijk..

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Nee hoor, hier nu alleen spierpijn in mijn liezen en een ongesteld gevoel, het is nog pril. Had bij de eerste amper kwalen, was ik maar wát blij mee ;)

3. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    ja klopt tis ook nog pril,maar ben zo onzeker af en toe,leeft het nog wel enzo...elk lichaam is ook anders maar ja toch die onzekerheid. Vind fijn als ik me 1e echo heb gehad,kan niet wachten zeg!

4. Me13

Me13 Lid

28 dec 2008
    6
    0
    0
    Hoi,

Ik ben ook nog maar 4 weken zwanger (door 2e ICSI poging).....
    Na ruim 2 en een half jaar is het nu eindelijk zo ver...
    Ik heb eigenlijk nergens last van, ook heel af en toe een steekje, verder geen gevoelige borsten en geen misselijkheid...wel iets sneller moe..
    Ik word ook wel onzeker van alle verhalen wat betreft de zwangerschapsverschijnselen die veel vrouwen hebben en ik dus eigenlijk niet of nauwelijks heb. Nu is elk lichaam anders, ik heb eigenlijk ook geen last gehad van de hormonen die ik moest spuiten voor de ICSI pogingen..
    Wij hebben 16 januari de 1e echo...daar kijk ik echt naar uit..
    Sterkte en succes in deze spannende tijd!

Gr M

5. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik heb ook eigenlijk nergens last van...maakt me zo nu en dan ook erg onzeker, maar het is nog maar pril :)
    Ik merk alleen dat ik wat sneller moe ben, normaal slaap ik heel weinig en nu kan ik overdag best een dutje doen. Om eerlijk te zijn zou ik toch liever iets meer kwaaltjes hebben, gewoon om zelf het gevoel te krijgen dat ik echt zwanger ben, want dat heb ik dus helemaal niet, dat gevoel..

We wachten maar gewoon af :)

6. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    nou damessss geloof me als je eenmaal de misselijkheid te pakken heb dan snak je weer naar de weken wanneer je NIET misselijk was. Ik opende hier dus de topic en prompt dag later begon de misselijkheid, zo van ow wil jij graag misselijk worden?nou hier heb je het en niet zo een klein beetje ook!

tis echt heeel erg,vooral sochtends tis elke ochtend gewoon drama hier in huis want ik heb een overgeef fobie..dus ik raak helemaal in paniek. Me man sprong vanochtend ze bed uit zo erg schrok hij van me :( gelukkig is het in de avond veeel minder en kan ik me eten beetje inhalen want ik krijg de est van de dag niks naar binnen :(

7. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    hoi burberry

ik ben ook precies 5 weken zwanger en ook ik heb nergens last van.
    alleen af en toe wat ongikrampjes.

vorig jaar heb ik een ma gehad en toen had ik echt alle symptomen die er kunnen zijn in een zwangerschap en voelde het allemaal ook heel erg vroeg nog voor de nod.

het feit dat ik nu dus eigenlijk bijna niks voelt maakt me zo onzeker.kan af en toe echt niet geloven dat ik zwanger ben.
    ik maak me ook best wel zorgen ben erg bang dat het weer mis zal gaan.
    wanneer heb jij je eerste echo?
    ik heb de mijne 22 januari kan echt niet wachten.

groetjes

8. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hey hey,

ik had in week 4 ook helemaal nergens last van, heerlijk.

In week 5 begon alle ellende....
    Hele DAG misselijk... onwijs moe.... niks meer lusten....

Echt niks aan, hoor! Geloof me!

De misselijkheid is nu zo goed als weg.
    Behalve wanneer ik weer dingen ruik die me tegenstaan, dan slaat het weer toe. En ik vind weinig nog lekker ruiken...
    :(

Maar de klachten zijn vergeleken met week 5 en week 6 behoorlijk minder!

Dus heb je nergens last van?
    Wees BLIJ :)
    Echt geen pretje om je zo ziek te voelen. Ik voelde me helemaal niet zwanger, gewoon ziek!

9. sabrina86

sabrina86 Lid

14 dec 2008
    78
    0
    0
    Verpleegkundige
    is niet belangrijk
    Hallo.

Ik heb af en toe ook alleen maar wat krampjes en ben wel erg moe.
    maar voor de rest heb ik nergens last van.
    tuurlijk is het fijner als je nergens last van hebt. maar voor mij is het ook een soort bevestiging als dat je toch echt zwanger bent.
    ik zie dat jullie met 7 weken al naar vk mogen.
    ik pas 2 februari dan ben ik 9 weken.

groetjes sabrina

10. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    hallo,
    Ik was ook de eerste weken tot ongeveer 9 weken niet misselijk en had verder nergens last van. Ik herken ook dat ik toen dacht" o als het nog maar goed zit"... Nou met de 10e week kwam ik daar helemaal van terug. Ben sinds deze week niet echt misselijk meer en kan weer gewoon wat eten. Maar voel me nog steeds erg moe en als ik weinig eet, ben ik gelijk misselijk. Wat kan een mens zich zwak en beroerd voelen.
    Dus ik zou zeggen, geniet er van en ik hoop dat jij een van de gelukkige bent die nergens last van heeft. Wens je een fijne zwangerschap

11. Nicole1

Nicole1 Actief lid

19 mrt 2008
    133
    0
    0
    Meiden een tip bij vermoeidheid/lusteloosheid tijdens en na de zwangerschap FLORADIX helpt super(zorgt dat je meer ijzer binnen krijgt!)

12. spookie

spookie Lid

10 nov 2008
    12
    0
    0
    Denbosch
    Ik ben ook nog pril zwanger en heb wienig klachten, naja ik heb wel idd dat menstruatie gevoel in mijn buik en ook een beetje een zeurend gevoel in mijn onder rug..
    Maaar ik kan het nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben... tja het is dat 5 testen positief waren en niet ongesteld ben maar anders.. gelukkig voelen ons allemaal een beeje hetzelfde!
    Veel geluk allemaal

Deel Deze Pagina