Onverklaarbare spierpijn ook zwangerschapssymptoom?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamasu, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Ik heb sinds een paar dagen echt enorme spierpijn in mijn bovenbenen, net of ik ontzettend hard getraind heb (wat dus niet het geval is...!). Ook merkte ik gisteren toen ik op mijn hurken zat dat ik een soort van krampaanvallen (verzuurd gevoel) kreeg.

Herkennen jullie dit als een zwangerschapssymptoom? Dit wordt mijn derde kindje en ik heb het nog niet eerder gehad, vandaar dat ik me afvroeg of anderen dit ook hebben?

2. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Wel een beetje herkenbaar.
    Ik heb dan 's nachts of's morgens bij het uitrekken kramp gekregen wat dan resulteert in spierpijn de rest van de dag.
    Nu is het zo erg dat ik gewoon ergens loop en de kramp erin schiet!
    Volgens mij is het "redelijk" normaal.

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jahoor klinkt heel normaal. miss ff extra magnesium nemen dat werkt echt.

4. Janneke G

Janneke G Actief lid

31 okt 2008
    204
    0
    0
    Front office medewerker
    Venlo
    heb ook wel eens enorme kramp in mn kuiten gehad!! magnesium slikken doe ik dus nu ook... succes!

5. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    heel herkenbaar dit is ook mijn 3e en heb er nooit geen last van gehad en nu dus ook wel kramp in me kuiten en me boven benen en in me bil soms ;) maar jah indd magnesium zei mijn vriendin ook tegen mijn :)

6. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    vorige week vreselijke spierpijn in mn bovenbenen gehad!!!
    Ik fietste 1,5 km met tegenwind even naar een winkel en daarna deed het opeens zo'n pijn! Heeft 3 dagen geduurd, kon geen trap meer af joh! Of het nou door het fietsen kwam..

7. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Nou dan ben ik dus in ieder geval niet de enige! Dacht altijd dat kramp alleen maar in je kuiten was. Ik zal eens kijken of magnesium helpt, bedankt voor de tip!

8. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik heb geen kramp, maar wel mega spierpijn overal. In mijn nek, schouders en plekken waarvan ik niet eens wist dat ik ze had!!!

Deel Deze Pagina