Hallo dames Ben nu zwanger van de 2e. Bij de 1e ben ik met hele lichte vlagen misselijk geweest, nu zo nu en dan misselijk en dan heb ik t idee dat ik ook echt moet spugen, vooral als ik als passagier in de auto zit, nog nooit gehad. Ook heb ik steken aan de zijkanten van mijn buik die doortrekken naar mijn liezen, normaal neem ik aan? Ook meer hoofdpijn, herkend iemand dit? Soms heb ik zo nu en dan ook een soort van gevoel in mijn onderbuik van hele lichte krampjes, deze zijn er heel even en dan weer weg. Net of je ongi komt, maar dan net weer anders, valt t nog te volgen? Het zijn dingen die ik nooit had. Herkend iemand dit of heb je ook dingen die je bij de 1e niet had en bij de 2e wel? Liefs Hippemams
Het misselijk zijn als bijrijder herken ik wel. Ik word soms zelfs een beetje misselijk als ik zelf rij! Vanmorgen ging het ook maar net goed op weg naar het werk Ben je als kind toevallig wagenziek geweest? Ik wel namelijk. En heel fijn dat dat nu even terug komt door de hormomen Ach, we doen er niets aan he? Misschien met de chauffeur een teken afspreken waarop hij/zij de auto aan de kant moet zetten? Succes!