Hallo, Ik weet het echt niet meer, misschien dat iemand van jullie weet hoe dit kan... Sinds een week ofzo haal ik kleding uit het wasmachine met blauwe vlekken erop. Het lijkt een soort van inktvlek Ik gooi de kleren er zonder vlekken in en ze komen bevlekt eruit. Dit is nu al bij 2 splinternieuwe truitjes gebeurd. Ik vind het echt zo raar. Heb er al Shout opgedaan en opnieuw gewassen, warmer gewassen, ander wasmiddel gebruikt, maar ik krijg de vlekken er niet meer uit Zou mijn wasmachine kapot zijn of doe ik iets anders verkeerd? Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen.... Groetjes Anita
Ik had dat toevallig van de week ook... op mn witte handdoekken een blauwe vlek.. maar ik weet ook nog steeds niet goed dat gebeurd kan zijn..
Ik heb dat ook gehad. Volgens mijn zus kwam het doordat ik Vanish toevoegde aan mijn wasmiddel. Weet niet of het zo is maar sinds ik dat niet meer gebruik is het niet meer voorgekomen.
Nee, daar had ik ook meteen aan gedacht maar dat is het niet... Maar er zijn er dus toch blijkbaar meer die er last van hebben Ik heb het wasmachine laatst een keer op 90graden laten draaien met azijn dus het moet schoon zijn... Misschien dat het dan toch van de Shout is?
Ja, robijn wasverzachter... Maar die gebruik ik al heel lang en had nu toevallig ook afgewisseld met andere (kom ff niet meer op naam) dus kan volgens mij ook niet... (weet ff niet meer welke ik erin heb gegooid bij die was hihi)
Die oranje vlekken in shirtjes heb ik ook last van. En het komt dan bij een paar shirtjes voor. Kon ik ook weggooien.
Ik gebruikte hem ook altijd en toen kreeg ik ook opeens vlekken. Mss dat de samenstelling veranderd is?
Ik heb dat ook gehad,met roze oranje achtige vlekker..... BAGGER vind ik het!! ik was of met DASH of met ROBIJN,poeder uit die oranje doosjes,het eigenlijk nooit opgelet na welke wasbeurt het kwam....
Hier ook weleens.... Maar ik gebruikte eerst geen Vanish en toen ook! En dan weer een tijd nergens last van en Hop! Vlekkentijd bah bah... Ik snap er ook niks van... misschien toch die boze kaboutertjes?!?!?!
Het spookt in wasmachineland, ik heb het sinds een week met roze-achtige vlekken die opeens in mijn lichte wasgoed zitten....! Ik baal als een stekker! Ik hoop dat iemand met de gouden tip komt....
Ik heb het ook wel eens gehad, en bij mijn lag het eraan dat de rubbere rand bij de deur aan de binnekant (snap je me nog?) vol met zwarte troep zat, kwam van het water wat daar in bleef zitten na elke was. Nu maak ik die eens in de week schoon met een doekje en sindsdien heb ik geen vlekken meer.