Wie heeft hier verstand van?? Ben een wijziging aan het doorgeven alleen nu vragen ze hoeveel uur per maand mijn zoon naar het kdv gaat. Hij gaat straks 5 dagdelen per week daarheen. Een dagdeel is 5,5 uur. Moet ik dit gewoon x 4 doen?? (kom dan uit op 110 uur) Hoop dat iemand het verlossende woord kan geven
Nee, want je moet ook rekening houden met dagen die ze dicht zijn. Bvb kerst en andere feestdagen. Ik zal een link toevoegen van onze overkoepelende organisatie. Ik denk dat je wel even moet doorklikken naar bruto uurloon. Overigens staat het aantal uren ook op de overeenkomst en anders zou ik toch effe bellen met je kdv. Anders heb je achteraf gezeur met de belasting dienst!! Tarieven
Nee je moet het niet x4 doen. Neem aan dat je daarmee 4 weken bedoeld. Ik heb het aantal uren per week x52 gedaan (aantal weken per jaar) en dan delen door 12 (maanden)
Je moet er ook rekening mee houden dat 1 hele dag minder uren zijn dan 2 losse dagdelen. Ik hoop dat je het een beetje begrijpt. Ik ben niet zo goed in uitleggen!!
Zie idd nu dat het aantal uur per jaar op de overeenkomst staat, en als ik dat door 12 deel dan kom ik precies op Consider haar berekening uit!! Heeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor de reacties !!!!
Yep, zo heb ik het ook gedaan (behalve als je kdv in de zomervakantie dicht is..). Vrije dagen (zoals pasen..) moet je ook betalen en staan ook op de afrekening. Dus die kun je ook opgeven aan de belastingdienst. 5x5,5= 27,5x52=1430 uur per jaar. Dus per maand 1430/12=119 uur
staat het niet gewoon op de site van je kdv? Bij mijne staat dit; 2 dagen = 4 dagdelen, 104 uur dus bij jou zou dat idd zo'n 110 uur zijn.
Nee staat niets daarover op de site. Als ik de uren keer 4 (=aantal weken) zou doen kom ik idd uit op 110 uur uit. Maar een maand is natuurlijk niet 4 weken dus klopt de berekening wel van Bubbels volgens mij en kom ik uit op 119 uur. Toch?!! Haha