Hoi, Pff, ik baal! Twee jaar terug hebben we onze voortuin helemaal opgeknapt. Nu hebben we een gemetselde plantenbak. Iets watmijn man graag wilde. Hierdoor kan ik geen fietsenberging kwijt in de voortuin, iets wat wel een hele grote wens is. Wat zijn die krengen overigens prijzig! Heb twee vragen: -zo'n gemetselde plantenbak kan toch 'gewoon' een beetje uitgeschept en opnieuw gemetseld worden aan de kopse kant? Of denk ik daar nu te makkelijk over? De rand van de bak bestaat uit 'losse stenen'. - heb nu zo'n berging gezien bij de Hornbach voor iets meer dan 200 euro. Heb verder eigenlijk geen idee waar ik die dingen (betaalbaar) kan vinden (gamma, praxis, hornbach..) Iemand nog tips?
ik heb ernaar gekeken toen wij onze tuin lieten doen. Ik neem aan dat die van de Hornbach een Keter Store-it-Out (Max?) of iets vergelijkbaars is? Die andere officiele fietsenstallingen zijn idd duur. Is het geen mogelijkheid om zelf van bijv schuttingpanelen een fietsenstalling te maken met een deur? Hou er rekening mee dat een fiets 180 lang is en 70 breed ofzo. in wat voor soort huis woon je? rijtjes, vrijstaand, ?? Overigens passen fietsen met een kinderzitje voorop in geen van de fietsenstallingen die los verkocht worden.