hallo dames,, mn dochtertje is nu 15 maanden en ze heeft altijd goed brood gegeten! ze at meestal 2 sneetjes als ontbijt en 2 als lunch! en daarna savonds de groenten at ze hellemaal op! nu is het zo dat ze sochtends geen brood eet,, geen normaal ,geen volkoren, geen wit,geen krenten,geen eierkoek, geen pap niks! ook smiddags niet! hebben jullie tips voor mij!? ik ga zoiso alle andere pap soorten proberen voor het ontbijt,,maar als lunch ? ipv brood wat kan ik doen
Hoelang heeft ze dit al? is het geen sprongetjes gedrag? Tandjes/ kiezen? Is ze niet ziek of verkouden waardoor ze geen trek heeft? Gaat de warme maaltijd wel goed? Misschien in dat geval geroosterd brood/ warm? Drinkt ze wel goed? Misschien is een "papfles" te overwegen waard? Heb je het CB al om advies gevraagd? Tis wel normaal dat ze op een gegeven moment een stuk minder gaan eten omdat ze ook minder hard groeien, maar helemaal niks is niet gezond!
het is idd een spong en aankomende kiezen en verkoudheid, maar duurt al 2 weken ze drinkt erg goed! er gaan een paar happen brood in! savonds een halve portie warm,,
Mijn zoontje is nu ook erg lastig met eten, hij wil geen warm eten en fruit meer, zelfs geen hapje van de lepel. We zetten nu zijn bordje met warm eten voor hem neer en dan mag hij zelf pakken want als we hem willen voeren dan duwt hij de lepel weg. Op deze manier krijgt hij toch nog wel wat binnen. Hem kennende is dit weer een fase van hem. Sinds Luca 6 maanden is en wij aan bijvoeding zijn begonnen gaat het een aantal weken goed met eten en daarna gaat weer een tijdje niet goed. Soms duurt het slechte eten wel 3 weken. De ene keer wil hij geen brood eten, de andere keer wil hij geen melk drinken en nu wil hij geen fruit en warm eten meer. Dit duurt dan inderdaad een paar weken en opeens gaat hij weer goed eten. Succes, ik weet hoe vervelend dit is. Groetjes Nataly
Hier ook een mannetje wat slecht eet de laatste tijd. Alleen is het hier net andersom. Brood gaat erin als koek (maar de koek dus niet meer ) en met het avondeten mag ik blij zijn als meneer 2 happen doorslikt. Lipjes gaan stijf op elkaar, heel hard nee schudden en mijn hand wegduwen. Duidelijker kan bijna niet... Zelf laten eten ipv voeren levert dan die 2 happen op, maar dan heeft heeft hij er al weer genoeg van....