2 vraagjes over slapen en drinken.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pixie83, 15 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Onze kleine meid van 1 jaar gaat gelukkig zonder morren naar bed tussen 19.00 uur en 19.30 uur, maar ligt de laatste paar weken elke keer tot een uur of 22.00 uur wakker.
    Ze ligt dan gewoon een beetje te rollen en met haar speenpopjes te friemelen, maar valt standaard niet voor 22.00 uur in slaap.
    Is dit een fase?

En s`ochtends krijgt ze een melkfles (die gaat helemaal op) en s`avonds voor het slapen nog een papfles (gaat soms op), maar de rest van de dag wil ze gewoon niks drinken.
    Ik heb allerlei soorten drinken en flessen,beker,rietbekers als geprobeerd, maar de enige manier om haar iets te laten drinken is als ik het op een lepeltje doe.
    Ze is nooit zo`n grote drinker geweest en er zit natuurlijk ook vocht in de kwark, fruit enz...maar dit lijkt mij wel een beetje weinig?

2. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Onze jongste wilde eigenlijk alleen maar melk en dan ook nog uit een fles, heel lastig want daar geef ik liever niet te veel van. Toen ze echt niet anders wilde gaven we melk als limonade: ong 30 melk en dan aanvullen met warm water tot een volle fles. Zo dronk ze iig lekker veel en inmiddels drinkt ze ook (af en toe) uit een gewone beker ☺️. Misschien kun je zoiets proberen? Uiteindelijk komt het wel.

Deel Deze Pagina