Hallo allemaal, Voor diegene die zwanger zijn van Harte gefeliciteerd... 30 sept heb ik postief getest... gelukkig maar ben toch wel angstig. Heb namelijk eind juli een miskraam gehad met 6 weken. Ik ben nu ongeveer 5 a 6 weken... hopen dat het goed gaat, maar natuurlijk positief denken Maar gelukkig naar 17 maanden is het ons eindelijk gelukt en vandaar de naam Wonder.... Liefs, Wonder
Hoi Wonder! Ten eerste; GEFELICITEERD! Echt super voor jullie dat het na zo'n lange tijd gelukt is! Ik herken je verhaal helaas... Ben nu ook 5 weken en 3 dagen zwanger na een vroege miskraam (6 wkn) eind juni.. Ik ben ook ontzettend bang dat het weer mis gaat maar dwing mezelf echt soms om positief te blijven denken..stress kunnen we nl ook niet gebruiken.. Ga morgen wel bloed laten prikken om mijn HCG waarde te bepalen want ik heb wat last van bruinverlies (soms) dus ik ben benieuwd wat daar uitkomt...dan maandag weer bloedprikken om te kijken of het gestegen is...hoop daar wat meer zekerheid uit te krijgen.. Misschien ook een idee voor jou? omdat je al eerder een miskraam hebt gehad? Bij mij was het trouwens een missed abortion, ik was 6 weken zwanger (dacht ik) maar het bleek al een week eerder gestopt te zijn... Het is een heel verhaal geworden.. Hoop voor jou dat je zwangerschap goed zal verlopen en dat je over een paar maandjes een lief kindje in je armen hebt! Groetjes Claudia
Hoi Claudia, Inderdaad bij mij was het ook een missed abortion. Mijn cyclus is erg laat altijd tussen de 31 / 37 dagen en 3 juli was ik ( dacht ik ) ongesteld geworden maar dat was een cyclus van 29 dagen... en dat vond ik eigenlijk al raar maar ja voor de rest nergens aan gedacht! Maar naar 2 weken had ik nog bloedverlies en ik was begonnen met ovu-testen op dag 11 en 12 en op beide dagen kwamen er 2 streepjes te voorschijn. Mijn vriendin raadde mij aan om een zwangerschapstest te doen en ja hoor POSITIEF! ik was natuurlijk helemaal blij omdat het zo lang had geduurd.. maar bij de eerste echo was er niks te zien, de tweede had ik een vruchtzakje en bij de derde echo was er niks gegroeid dus een missed arborion het vruchtzakje is gelukkig van zelf weggegaan. En 27 augustus was ik op vakantie weer opnieuw ongesteld geworden en op 29 september dacht ik van joh ik moet toch ongesteld worden dus vandaar de 30 ste getest en gelukkig positief! Maar ik moet zeggen dan mijn gevoel nu wel beter zit dan de vorige keer.. Voel mij met de dag ook steeds meer zwanger worden haahah de klachten enzo.. En jij, heb jij ergens al last van? Liefs, Wonder
Hoi Wonder! Wel fijn voor je dat het nu anders voelt dan de vorige zwangerschap..dat is denk ik een goed teken! Ik heb wel wat kwaaltjes zoals af en toe misselijk ! en gezwollen en gevoelige borsten. Op mijn zwangerschapstest staan echt twee donkere strepen maar dat schijnt volgens de huisarts niet zoveel te zeggen omdat die testen heel erg gevoelig zijn.. Heb net bloed laten prikken..hoor vanavond van de huisarts wat mijn HCG waarde is..Ben erg benieuwd want daar valt wel wat uit af te leiden..moet dan maandag weer bloed prikken om te kijken of het HCG gestegen is...spannend dus! hoop ook voor jou dat het helemaal goed blijft gaan! Groetjes!
Bedankt voor jullie felicitatie! ben ook super blij Hey claudia, succes vanavond... we horen het morge dan Liefs, Wonder
Van harte gefeliciteerd ik hoop voor je dat je zwangerschap goed mag gaan verlopen, geniet ervan! Groetjes chantal
Hoi wonder! Ja ik heb goed nieuws..mijn HCG waarde is ongeveer 8250 en de huisarts vond dat een hoge (dus goede) waarde bij een zwangerschap voor 5 weken en 4 dagen..dus ben wel een beetje opgelucht..toch maandag nog even afwachten..het hcg moet nl dan wel gestegen zijn..dat is een teken dat het vruchtje nog leeft! Tnx for asking! Hoe is het met jou? groetjes