uiterlijk van jongen of meisje op pretecho 3D-4D?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door meintje, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Even een vraagje.

Gisteren hebben we mogen genieten van een prachtige pretecho in 2-3-4D, we hebben ontzettend genoten en het was prachtig om te zien. We hebben het hele gebeuren op DVD en kunnen nu ons kleintje zo vaak bewonderen als we maar willen.

Tot nu toe is het geslacht voor ons onbekend en dat willen we ook graag zo houden, maar ik hoor van verschillende mensen die fotoos van de pretecho hebben gezien dat ze vinden dat het kindje een jongenssnoetje heeft. Ik kan dat er zelf ook wel in zien, maar is het niet te vroeg om echt een jongens- of meisjessnoetje te zien bij een kindje van 27 weekjes?

Zagen jullie op jullie echo's duidelijk aan het gezichtje of het een jongen of meisje is?

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Jaaaaaaaaaaaaa, :D
    komen gelijk weer beelden op van de 3 en 4D echo die we bij onze zoon hadden.
    Je zag echt dat het een jongentjes gezichtje was bij ons.
    Ook toen hij geboren was....niemand twijfelde eraan.

Liefs Mirre

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Nee hoor, juist helemaal niet! Nou lag ons zoontje met zn beentjes lekker wijdbeens dus kon zelfs een leek zien dat we een jongetje kregen, maar aan zn gezichtje kon je het niet zien! Alles was heel rond, zn gezichtje, neusje enz. En dat is het nog steeds ;) Maar mooi dus een jochie!

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    tja, hoop voor je dat t onbekend blijft.. wel knap dat je niet stiekum daar 'onder' wilde kijken ;)

5. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    nee, nu ik erover nadenk konden we het niet zien. We wisten tijdens de pretecho wel dat we een meisje kregen, dus ik heb er ook niet zo op gelet. Dus, het blijft spannend hoor voor jullie denk ik.

bovendien hebben ze nog zo'n mager snoetje rond die tijd, er kan nog heel wat veranderen denk ik :)

6. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    heeeel soms kan je het zien. wij hebben het bij 1 iemand dat het overduidelijk was. (de echoscopiste kan het wel zien) maar wij als leken? neeee denk t niet.

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik heb rond de 27 weken ook een pretecho gehad (zie album) wij wisten al dat het een jongen wordt, maar ik vind ook wel dat je het goed aan z'n hoofdje kan zien.

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij hebben een 3D/4D-echo gehad met ruim 24 weken en je kon echt niet zien of het een jongen of een meid was. Mijn schoonvader vond het een jongenskoppie en was ervan overtuigd dat het een jongetje was. Maar het was toch echt een meid!

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hier zei iedereen dat de echo echt op een jongen leek. nu is Ties ook een jongen maar tijdens de echo zei de echoscopiste dat hij mijn profiel had. en dat klopt, want Ties heeft mijn gezicht :)

10. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Het is dat wij het al wisten wat het werd anders had ik het echt niet gezien hoor. Maar je kan er wel een gevoel bij hebben. Maar dat zegt niets.....

11. babynoah

babynoah Lid

13 sep 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou wij kondne niet echt zien aan het gezichtje of het een jongen was maar toen hij geboren werd zagen we wel duidelijk het kindje wat we ook op de echo zagen.. die contouren van zijn neusje en het hoofdje echt heel gaaf is dat om die gelijkenis terug te zien!

12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Lijkt me onwaarschijnlijk. Bij baby's zie je vaak het geslacht al niet, laat staan bij een ongeboren baby...

13. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ik zou willen dat ik zo goed was met de pc dat ik de fotootjes aan jullie kon laten zien, ben heel benieuwd wat jullie er dan van zouden vinden:)
    Misschien kan ik mijn man eens vragen ze hierop te zetten....

14. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Wij konden aan het gezichtje op de echo zowel bij mijn eerste zwangerschap als nu echt niet zien of het een jongetje of meisje zal zijn.
    Onze oudste is een jongetje, en omdat hij zulke lange wimpers heeft kreeg ik zelfs toen hij al een paar maanden oud was nog geregeld te horen "wat een mooi meisje" (nee, blauwe kleertjes hielpen ook niet ! ;) :) )
    Nu weten we het weer niet. Sommige mensen vinden het een jongensgezichtje, maar ik zou het zelf echt niet durven zeggen.

Spannend ! Nog even afwachten maar !

Groetjes,'
    Nikki F

15. saraatje

saraatje Actief lid

14 apr 2009
    105
    0
    0
    Hoi,

Ik heb met 26 weken een pretecho.
    Nou willen wij het niet weten maar,als ik vertel dat we een pretecho laten doen dan zegt iedereen dat je dan ook het geslacht te zien krijgt.
    Maar het lijkt me toch dat ze daar wel omheen kunnen??
    Ik heb 2 zoons en de 2e leek heel erg op de oudste op de pretecho.Dus dat vonden we echt een jongensgezichtje maar,ik denk niet dat je er verder op uit kunt maken wat het is.

16. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

yup hier ook zo.
    kon absoluut niet aan het gezichtje zijn of hetnou een jongetje of meisje was. eenmaal hij geboren was en ik weer naar de 3d fotos keek zag je duidelijk hetzelfde koppie. heeel leuk is dat

17. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    op onze 3D zag je duidelijk een jongens gezicht net zijn grote broer Jelle. Wij wisten niet wat het ging worden dus toen Hendrik geboren werd was het ook echt een jongen!!!!!!
    dus bij ons kon je het duidelijk zien (tussen hendrik en jelle zit er wel kwa uiterlijk verschil, Hendrik is veel smaller in het gezicht, maar voor de rest lijken ze wel veel opelkaar) daarom zijn het ook broertjes haha

18. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    :D
    Ik heb absoluut tijdens de hele pretecho niet het geslachtsdeel gezien. Ze houden daar heel erg rekening mee, je krijgt dan gewoon een dvd van meer het hoofdje en de armpjes en wat minder been om risico's uit te sluiten. 1 keer heeft ze gauw even weg moeten trekken met de echo omdat onze spruit ineens heftig begon te bewegen en het dan dus per ongeluk in beeld zou kunnen komen. Maar ik vond het een prachtige echo, jongen of meisje....dat zullen we dan over een paar weken wel gaan zien

19. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Wij hebben ook een 3-4d echo gedaan en we wilden het geslacht niet weten. Iedereen zei dat het een jongen zou worden en dat het echt een jongensgezicht was. Nou het is een hele mooie meid geworden hihi.
    Ze heeft ook mooi om het geslacht heel gefilmt, af en toe schoot het voorbij in 2d maar zag echt niet wat het was.

20. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Vaak kun je het wel zien aan het hoofdje, althans hier wel.

Deel Deze Pagina