Onverwacht en veel eerder dan gepland een 2e onderweg!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door EdN, 29 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

meis geef het tijd over een week of twee ben je helemaal in je nopjes. ik heb 2 maandjes geleden een mk gehad eigenlijk heel erg onverwacht. maar het heeft bij ons er nog meer voor gezorgd dat we heel actief bezig zijn voor een derde kindje.

tussen de oudste en de jongste zit 2,5 jaar en stel dat ik nu zwanger zou raken zal er 22 maanden tussen de jongste en de baby zitten en 4,5 jaar tussen de oudste en de baby. ja veel mensen vinden het veelste kort.

denk zo jij bent straks heel snel uit de luiers. jij hebt ze snel op school zitten samen en jij bent straks sneller de lastige periodes door

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

oja GEFELICITEERD!!!!

3. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd!
    Ik ervaar het heel anders dan jij, bij ons was het wel bewust. Er zit hier straks 20 maanden tussen de kindjes.

Ja, je zoontje zal af en toe even op zijn beurt moeten wachten. Maar hij krijgt er wel een hele hoop voor terug! En zo erg is het toch niet om even te moeten wachten? Dat zal hij nog wel vaker moeten ;)
    Alleen spelen moeten ze ook leren, dat zullen ze op de psz of op school ook wel eens moeten.

Ik voel me eerder schuldig tegenover de 'nieuwe' baby. Ik zeg ook steeds dat ik een kopie van mijn dochter wil, omdat ze zo leuk is haha. Ook heb ik nog niks gekocht, bij mijn dochter had ik al een hele hoop! Dat vind ik dan weer sneu voor de nieuwe baby..

Deel Deze Pagina