Vanmorgen een zwangerschapstest gedaan en ben nog verbaasd!!! Vanaf augustus zijn we bezig en mijn gevoel zei altijd: dit gaat heel lang duren. Maar ik deed vanmorgen een test en al heel snel verschenen er 2 streepjes!!! Ik ben helemaal door het dolle heen en mijn vriend ook! Maar wanneer moet ik eigenlijk een verloskundige uit gaan zoeken enzo??? En wanneer krijg je dan 1e echo?
Lelie84, Gefeliciteerd! Op bevallingsforum kun je je aansluiten bij de augustus2013 mama's want ik denk dat je brgin augustus bent uitgerekend, hier kun je ook alles vragen, er zijn genoeg ervaringsdeskundigen daar, ik ben zelf zwanger van vierde kind, weet dit ook vanaf woensdag! Als je het leuk vind, sluit je bij ons aan, erg gezellig!
Van harte!! Ik heb na een paar dagen een verloskundige gezocht en gelijk een afspraak gemaakt. De eerste echo heb ik met 12 weken, sommige verloskundige doen 'm eerder bij 9 of 10 weken. En als je niet zo lang wil wachten kan je altijd nog een vroege echo laten maken bij een echo bureau, dat kan vanaf 7 weken volgens mij.
Gefeliciteerd! Ik sluit me aan bij emeli. Neem komende week contact op met een verloskundige. Mestal krijg je bij haar een intake rond 8-10 weken. De eerste echo is officieel bij 12 weken, maar soms inderdaad eerder.
Gefeliciteerd! Ik heb mijn eerste afspraak met 7 weken en 5 dagen, krijg dan ook meteen een echo, bij deze praktijk doen ze dat bij iedere afspraak in het begin! Meestal is de eerste rond de 12 weken.
Gefeliciteerd ! Ik kreeg met 8weken al mn eerste echo maar dat was omdat hun dachten dat ik al langer dan 10weken zou zijn terwijl ik had aangegeven dat dit niet zo was aangezien ik wel weet wanneer ik gemeenschap heb gehad maar zou gewoon idd ff vk bellen die pland dan een intake met je in