zwanger maar

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door sas1987, 31 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas1987

sas1987 Lid

18 mei 2015
    27
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi. Ik heb woensdag positief zwanger getest. Maar ik heb al meer dan een week bruin verlies. En nu ook twee dagen met afvegen roze slijm. Wordt er heel onzeker van. Mensen die dit gehad hebben.en positieve verhalen hebben of alleen negatieve
    Verder voel ik me niet echt zwanger. Maar dat hoeft natuurlijk ook niet.
    Ook blijven de test wel licht
    Wel last van me buik maar echt krampen kan ik het niet noemen

2. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    In zo'n vroeg stadium weet je het nooit, het klint heel cliché maar het kan alle kanten nog op. Je kunt helaas niet meer doen dan afwachten.

3. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Dit. Sterkte met afwachten,slopend he? Hoe ver ben je nu? Misschien vragen voor een vroeg echo ? Dit is reden genoeg vind ik je wilt natuurlijk zekerheid

4. sas1987

sas1987 Lid

18 mei 2015
    27
    0
    1
    NULL
    NULL
    Het afwachten is idd slopend en me derde zwangerschap maar weer gewoon niet meer hoe de andere waren. En buikpijn je weet gewoon niet wat het is en dat roze slijm ook. Je gaat overal aan twijfelen. Weet niet precies hoe ver ik ben denk tussen 4-5 weken. Heb vrijdag vk gesproken en echo gehad maar natuurlijk alleen zwangerschapsring te zien dat is normaal. Maar ook zei gaf me geen goed of slecht gevoel eigenlijk. Je wordt overal zo onzeker van. En weinig afleiding eigenlijk. Wil het ook zo graag. Ben gewoon een zeur haha

5. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    Het kan idd alle kanten op. Bij mij was het niet goed toen de testen niet snel opliepen en ik bloedverlies had. Toen echo gehad en daar was ook geen zwangerschapsring op te zien. En bij jou wel.....dus afwachten idd...

6. sas1987

sas1987 Lid

18 mei 2015
    27
    0
    1
    NULL
    NULL
    Het is ook ong 1 keer per dag een sliertje rood met afvegen je wordt er echt onzeker van

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Duim voor je meid dat het je zwangerschap gewoon goed gaat!!Sterkte met wachten deze dagen en weken. OP naar een goede echo straks!

8. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Hi Sas!
    Hoop dat het goed blijft gaan!
    Ik had voor m'n nod al bruin verlies en dacht dat ik gewoon ongesteld ging worden. Heb wel 5 testen gedaan en een digitale, daarna geloofde ik het pas. Ik heb tot ongeveer 5 weken bruine afscheiding gehad en af en toe best veel vond ik. Daarna is het weg gegaan en heb er ook geen last meer van gehad!
    Ik ga duimen dat het bij jou ook goed is!

9. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Ik heb van week 4 tot 5 ook lichtbruin en roze verlies gehad en gaat tot nu toe nog steeds goed, mijn verloskundige gaf aan dat het vaak voorkomt.

10. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat herkenbaar.... ik had dit ook en ik heb twee keer in paniek de verloskundige gebeld, na de tweede keer bellen kreeg ik wat vroeger een echo. Alles goed. Ze zei me dat buikpijn en dan echt kramp wel kan duiden op een miskraam. Bij mij was dus alles goed...ik hoop bij jou ook meis, ik snap je onzekerheid heel goed ik werd er ook gestoord van. Sterkte

11. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij gaf ze dat ook aan, vaak is het oud bloed wat je verliest. Helderrood (dus niet roze) en buikpijn is wel een teken. Maar ik begrijp jullie onzekerheid want ik heb dat ook zo sterk gehad.

12. sas1987

sas1987 Lid

18 mei 2015
    27
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ben blij dat meer mensen het hebben en ook positieve verhalen. Ja het is ook zeker niet meer net al de eerste week. Nu 1a 2 keer per dag maar toch blijft de onzekerheid zeker zo een sliertje rood. Twee weken duurt lang zo gelukkig doen ze bij ons al vanaf 7 weken controles. Maar de buikpijn blijft ook. Maar heb is wel kramp maar niet pijnlijk. Afwachten maar.

Deel Deze Pagina