Ongepland zwanger , Maar toch heel erg blij!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Michelle89, 20 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Ongeveer 7 weken geleden heb ik een zwangerschapstest gedaan omdat ik niet ongesteld werd, En ja hoor de test was positief, even schrikken natuurlijk maar toch heel erg blij !
    Nu ben ik 11 weken zwanger , Ben 19 jaar en dit is mijn eerste zwangerschap en vind t allemaal heel spannend.

xxx

2. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    jee dat is even schrikken. Maar fijn dat je er iig blij mee bent... Zo'n wondertje is ook wel heel bijzonder hoor. Hoe reageerder je omgeving erop? Oh enne gefeliciteerd he;) nog maar 29 weken te gaan en dan mag je je wondertje in je armen houden

3. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Dankjewel !
    Mijn vriend is 28 dus die was wel erg blij , Hij was wel toe aan een kindje zei die :D haha. Mn ouders schrokken ook wel even, Maar zijn nu ook heel erg blij. Wel veel reacties van , Je bent nog zo jong he , en t gaat zwaar worden meid. Maar ik ben van mening dat je daar iets heeeel moois voor terugkrijgt !

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zeker te weten! Dit is het mooiste wat je kan overkomen. Van harte gefeliciteerd!

5. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Van harte meid, en het is zeker allemaal spannend. Ik was dan wel gepland zwanger eind 19 maar ook ik vond alles spannend. het is fijn dat je omgeving ook posi reageert, dat helpt zeker. :)

6. BlauweLucht

18 mrt 2009
    82
    0
    0
    Leuk joh! kan me voorstellen dat het even schrikken was, maar nu wordt je een superhippe jonge moeder :) je gaat er onwijs van genieten, niets maar dan ook niets is zo mooi als de geboorte van jouw eigen kind!!!

7. 4days

4days Niet meer actief

Gefeliciteerd! :D Ik was zelf 20 toen ik opeens zwanger bleek te zijn. In eerste instantie ook erg schrikken. Maar uiteindelijk bleek alles zo ontzettend leuk te zijn, dat we nu weer voor een kindje bezig zijn! ;)

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd meid, geniet ervan :D

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oei dat zal inderdaad schrikken zijn geweest!
    Maar van harte hoor! Een fijne zwangerschap toegewenst!

10. Aalliisshaa

23 sep 2009
    5
    0
    0
    School
    Nijmegen!!
    Ik & mijn omgeving zijn nu wel van de schrik bekomen, maar ik deed met ong. 7 weken ook een test.. Ik bleek zwanger te zijn.. Voor een normaal iemand is dat heel erg leuk en een feestelijke gebeurtenis..
    Ik ben 17 en heb een heel groot verleden in de hulpverlening!
    Toch is mijn meisje of mannetje van harte welkom:D

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Gefeliciteerd!!

12. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Gefeliciteerd!

13. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap. Toch jammer dat de wereld zo oneerlijk is verdeeld en dat tieners zomaar zwanger raken terwijl sommige bij wie het gepland is steeds maar nie lukt.

14. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Tieners? Ben bijna 20 maar maakt niet uit ;) Ik ben juist heel erg blij dat ik zwanger KAN worden, en dat dit wonder mij gegund word :)

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nouja zeg... wat is dit nou weer voor reactie? Ik vind je reactie hoogst ongepast...
    Iemand is zwanger en jij geeft een heel naar antwoord. Niet netjes naar TS toe... het is haar toch net zo gegund als ieder ander?

Michelle: niks van aan trekken: van harte!!

16. zoetje80

zoetje80 Lid

22 jun 2009
    81
    0
    0

17. loda

loda Niet meer actief

Gefeliciteerd!:D

18. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ehm... Ja, maar je hoeft niet altijd te zeggen wat je denkt... Ik vind het ook in dit geval niet heel netjes. TS miszegt niets, en laten we eerlijk zijn: tis toch juist heel fijn dat ze zo blij is met haar ongeplande zwangerschap? Een reactie over hoe oneerlijk het is zou ik logischer vinden als ze advies zou vragen over wel of niet abortus.

Goed, weer ON topic :)
    Van harte, meid! Geniet er lekker van... Als ik mijn man eerder had gekend had ik ook best graag zo jong moeder geworden, hoor... Lijkt me geweldig :D

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant

20. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Gefeliciteerd Michelle, Fijn dat je vriend er ook net zo blij mee is als jij! En gelukkig steunen je ouders je in je keuze!!

En vind de disscussie nogal ongepast hier!!
    Mijn eerste indruk is dat haar keuze weloverwogen is...
    (open je maar een anti-"tienermoeder" topic ofzo)

Deel Deze Pagina