Onverwacht moeder, en nu mag de baby Egypte niet uit

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Bailief, 4 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Dat mag, dat jij het probleem niet snapt. In een stad als Groningen is iedereen van mijn leeftijd wel op de 1 of andere manier met elkaar verbonden op Facebook. Dan vind je iemand met de voornaam ook redelijk snel hoor onder de gemeenschappelijke vrienden ;) daar heeft gewoon niet iedereen zin in, of je er nou wel of niet mee het bed hebt gedeeld.
     
  2. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.532
    1.550
    113
    Was je dan zelf niet ook nogal naïef?
     
  3. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.532
    1.550
    113
    Ja dat kan. Als ik geen zin heb in zo'n persoon stel ik me gewoon helemaal niet voor. En als ik wel zin heb in zo'n persoon dan gewoon met m'n echte naam. FB gebruik is pas naief. Je niet willen voorstellen met je eigen naam maar wel FB gebruiken.
     
  4. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.248
    113
    Ik verzon ook wel eens een naam, wel altijd de zelfde en mijn vriendinnen hadden dan ook een verzonnen naam, vaak heel aso net als de bij de powermommys.:roflmao: Oh en als ze dan nog niet weg gingen, vielen we opeens op vrouwen...:rolleyes:
     
    Brinsa, 2littlemonkeys en Lisa2 vinden dit leuk.
  5. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.532
    1.550
    113
    Ik heb echt al die moeite nooit gedaan.
    Ik heb een hele goede nu-moet-je-oprotten-blik. En anders zei ik het gewoon recht voor z'n raap en dat mijn naam ze geen flikker aan ging. Toen ik ging stappen was dat fb tijdperk er ook nog niet eens zo eigenlijk, dus daar had ik geen last van.
     
  6. Treez

    Treez Niet meer actief

    Je zou bijna denken dat we hebben staan toekijken toen deze dame seks had. We weten toch helemaal niet zeker dat ze geen condoom heeft gebruikt (ze zijn niet 100% veilig) en wie weet heeft ze een hele goede reden om in de media de naam van de vader niet te noemen? Het zal wel menseigen zijn om lekker te oordelen zonder dat je de feiten precies kent :rolleyes:.
     
    YellowEyes, Huismuisie, Deliana en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Nou inderdaad. Het helpt haar notabene ook niks...
     
    Huismuisie, littlemunchkin en Treez vinden dit leuk.
  8. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Precies...
     
    Huismuisie, Treez en littlemunchkin vinden dit leuk.
  9. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.248
    113
    Oh ik had zelf ook een dodelijke blik waar niemand omheen kon, maar dit was altijd een soort van vermaak. En dan een heel gesprek beginnen en vervolgens het telefoonnummer geven 06 12345 etc. Geweldig.:roflmao:
     
    2littlemonkeys vindt dit leuk.
  10. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.532
    1.550
    113
    Ah oke.:)
    Ik heb de ervaring zodra je 1 vinger geeft. Dus zodra je met ze gaat praten bleven ze gelijk de hele avond hangen, gaan ze tegen je aanrijden als je danst enzo, daar had ik allemaal geen zin in.
     
  11. genaio22

    genaio22 Actief lid

    15 dec 2013
    320
    189
    43
    @maartje84 west je waar ik niet trots op zou zijn ? Als ik mogelijk een meisje had zwanger gemaakt en er vervolgens tussen uit piepte...

    Ik zou mij doodschamen als ik een zoon had die wel wil vrijen maar geen verantwoordelijkheid nemen.

    Ze is zwanger gemaakt op een feestje voor wat wij weten kan de zoon van de priester haar hebben dronken gevoerd. Misschien geeft ze wel geen naam aan de media door omdat de vader niets met het kind te maken en ze haar kindje wil beschermen voor wanneer het eigenhandig kan lezen en de artikelen tegen komt. Misschien geeft ze niet meer informatie weg omdat naar de media stappen een laatste noodkreet is om Egypte uit te komen
     
    Djoess vindt dit leuk.
  12. Deliana

    Deliana Niet meer actief

    Oh, nu begrijp ik waarom je steeds zo stellig bent.... je was er bij!

    :confused:
     
  13. Djoess

    Djoess Bekend lid

    14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Zoiets heet ‘door schade en schande wijs geworden’. Je doet nou net of ik je probeer te beledigen door je naief te noemen of zo. Je vroeg het nota bene zelf!

    Overigens had ik toen nog geen facebook en hoorde hij niet tot mijn kennissenkring, dus waarom zou ik eraan twijfelen dat hij Jan met de Korte achternaam heet terwijl hij eigenlijk Jan met de Lange achternaam heet. Het viel me later met uitgaan op dat meer jongens/mannen dat deden.
     
  14. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.169
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Mijn vriend had ook onder een nep naam het restaurantje van onze eerste date gereserveerd. Zn voornaam klopte uiteraard wel. Ook voor het daten had hij een apparte telefoon.
    Niet omdat ‘hij’ niet te vertrouwen was maar vanwege hele nare ervaringen tot een stalkingszaak aan toe.

    Ik kreeg ook pas na een maand of 4 zijn echte telefoonnummer. Voor die tijd dacht ik nog dat hij een zakelijk en een prive nummer had.

    @Djoess ik vind het niet echt door schade en schande wijs geworden wbt de naam. Dat zegt niks over de relatie. De mijne is fijn en compleet op vertrouwen gebaseerd.

    Sommige mannen zijn gewoon echt eikels.

    En even on topic. Ik snap niet dat we vanalles moeten willen weten over dit meisje en haar zoontje. Het is belangrijk dat ze terug komen. De rest doet er eigenlijk voor ons als buitenstaanders helemaal niet toe!
     
    littlemunchkin vindt dit leuk.
  15. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.532
    1.550
    113
    Zo is het zeker niet bedoeld. Maar je bericht is zo tegenstrijdig. Je vindt mij naïef en vervolgens schrijf je dat je een kind hebt gekregen van iemand waarvan je zn naam eigenlijk niet eens kende. Dat snap ik dan niet, tenzij je per ongeluk zwanger bent geworden.
     
  16. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Ik vind het vooral een belachelijke aanname om te zeggen dat ze “niet eens de moeite heeft gedaan zijn naam te vragen”. (Sterker nog; “niet weten door wie je geneukt bent”. Echt bah!!! Wat een nare zin) Ze is al bevallen, we zijn dus al bijna een jaar verder. Misschien hebben ze zich wel degelijk aan elkaar voorgesteld. Hebben ze een hele leuke avond gehad en de hele avond gedanst. Is die avond geeindigt in een vrijpartij met condoom.
    En de volgende dag gingen ze allebei hun eigen weg. Zonder telefoonnummers maar met de herinnering aan Piet waarmee ze zo’n fijne avond/nacht heeft gehad.

    Zo klinkt het ineens een stuk minder onverstandig toch.

    En ineens moet ze 9 maanden later bevallen (want blijkbaar is het condoom gescheurd) en weet ze niet meer wat de naam van Piet is of waar hij ook alweer precies woonde. En ik begrijp heeeeeeel goed, dat mocht de naam toch weer een keer boven komen drijven, je dat niet in de media gaat vertellen. Aangezien er ook mensen zijn zoals @maartje84 die daar hele bizarre aannames over op het internet flikkert.

    Laat het meisje gewoon verdorie met rust.
     
    Louise11110, expectful2009, Treez en 16 anderen vinden dit leuk.
  17. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Ik kan het niet beter verwoorden @Betsy ! Helemaal eens
     
    Betsy vindt dit leuk.
  18. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.583
    4.623
    113
    Eeuuhh ze zoekt zelf uitgebreid de media op hè? Dan weet je dat je met zo'n verhaal reacties op gaat roepen. Wil ze dat niet dan hadden ze het niet moeten doen.

    Verder heeft ze niet zoveel te willen. De autoriteiten daar willen een naam zien (en waarschijnlijk ook een dna test). En anders viert die jongen straks zijn 1e verjaardag daar...

    Uit de media krijg ik de indruk dat ze de naam wel weet maar niet wil vertellen. Dat hoeft ze niet aan ons of de media te doen. Maar wel aan de autoriteiten daar. Voor hun is ze gewoon een h###. Reken maar niet dat ze daar soepel mee omgaan.
     
    maartje84 vindt dit leuk.
  19. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.583
    4.623
    113
    Verder vraag ik mij af waar ze daar van leeft. Mag ze al die tijd gratis in dat hotel blijven?? Of woont ze intussen ergens (wellicht bij mensen in). Dat zal toch ook behoorlijk in de papieren lopen bij een meisje zonder inkomen.
     
  20. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Als je als Nederlander in het buitenland in de problemen komt(om wat voor reden dan ook), hoef je bar weinig van de Nederlandse regering te verwachten qua hulp. Media aandacht, hoe negatief dat verder ook kan uitpakken sociaal gezien zoals je in sommige posts hier al leest, maakt dat de regering toch vaak een tandje harder voor je gaat lopen. Dus ik snap de keuze wel om naar de media te stappen. Ik vermoed dat ze hoopten dat ze op die manier de autoriteiten zover konden krijgen om dit te helpen op te lossen, want blijkbaar lopen ze zelf tegen muren aan die ze niet kunnen doorbreken.
     
    Syane vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina