Onverwacht moeder, en nu mag de baby Egypte niet uit

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Bailief, 4 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Het kan ook een dronken one night stand zijn geweest.

DastyQueen vindt dit leuk.
  2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
    Ja dat kan niet anders dan.

Mocht ze al drinken?

3. littlemunchkin

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Geen idee, maar houdt dat jongeren tegen om het toch te doen?

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
    Nee waarschijnlijk gaan ze het juist nog erger doen...verbod heeft meestal het tegenovergestelde effect op tieners.

Maar goed...oud genoeg om teveel te drinken en seks te hebben....ze zal nu op de blaren moeten zitten.

Sneu...dat wel. Ook voor kleine Yassin.

suus1983 vindt dit leuk.
  5. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.500
    12.047
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wat rot voor haar dat ze nog steeds niet terug naar Nederland kan.

Als je 10 maanden geleden een one night stand hebt gehad, dronken of nuchter, betekend dat niet direct dat je alle contactgegevens hebt uitgewisseld. Dat is een beetje het risico van een one night stand dat je vrij weinig van de ander weet.

Maar misschien is er een man die zich haar herinnerd. Ik zou zeggen gooi het op FB voor je het weet staan de mannen in de rij :p Lijkt me ook voor dat kindje fijn om te weten wie zn verwekker is.

DastyQueen, bosi333 en littlemunchkin vinden dit leuk.
  6. littlemunchkin

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Maar dat doet ze, ze zorgt voor het kindje en neemt daarin haar verantwoordelijkheid! Maar ik vind het wel heel erg dat ze voor Yassin NIETS kan regelen. Stel ze zit daar over 5 jaar nog, kind moet naar school, gaat niet want kind is niet geregistreerd... Kind kan ook niet verzekerd worden, want geen aangifte. :eek: Kind heeft geen rechten, niets... Alleen maar omdat papa onbekend is.. Dat vind ik niet meer op de blaren zitten, dat vind ik een schending van de rechten van het kind.

In your eyes, Jackie87, Treez en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
    Dat gaat echt niet gebeuren.

Maar ik denk dat er veel meer aan de hand is dan dat er naar buiten wordt gebracht.

suus1983 en amdaa vinden dit leuk.
  8. sleutelbloem

sleutelbloem Bekend lid

10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    Ik zal vast wel mensen over me heen krijgen, maar ook ik vind het raar om een kind in zo'n situatie Yassin te noemen, vooral wanneer de vader vermoedelijk uit Nederland komt/Nederlands is. En natuurlijk kan ze zwanger geraakt zijn in een dronken bui van een onenightstand, maar het hele verhaal bij elkaar + bovenstaand verhaal vermoed ook ik dat er wel veel meer aan de hand is dan wij weten. En ik geloof er dus ook niet zo in dat ze niet weet wie de vader is, niet wist dat ze zwanger was etc. Vind het allemaal erg ongeloofwaardig.

Maar uiteraard is het wel heel vervelend dat ze nu niet terug kan komen naar Nederland met haar kindje en moeder.

9. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Wat een gezeur om een naam, als zij dat toch een mooie naam vindt dan maakt al het andere toch niks uit? Mijn middelste heeft ook een über-Amerikaanse naam terwijl wij toch echt Nederlands zijn. Ik geloof oprecht niet dat de naam ook maar iets uitmaakt in deze situatie, Egypte is in dit opzicht blijkbaar erg ouderwets/bekrompen/hoe je het ook noemen wilt. Duidelijk dat vrouwenrechten daar niet bestaan ik ieder geval, dat waa echt niet anders geweest als het ventje Henk geheten had:rolleyes:.

Ik hoop voor haar dat ze het rond krijgen en snel weer naar nld kunnen.

2littlemonkeys, littlemunchkin en Fuddey vinden dit leuk.
  10. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Als het kind Kees had geheten had het wel een paspoort kunnen krijgen? Lijkt me niet, dus ik snap niet waarom daar zo moeilijk om gedaan wordt.
    Ik geloof overigens wel dat ze niet wist dat ze zwanger was, waarom zou je dan in hemelsnaam alleen op vakantie gaan/blijven als je bijna uitgerekend bent? Dat doet toch geen mens?

Fuddey en littlemunchkin vinden dit leuk.
  11. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Dat de vader uit Nederland komt wil toch niet zeggen dat hij Nederlands is. Ik vermoed dat ze wel een vermoeden heeft wie de vader is. Of op een belaald type jongen valt en er dus zeker van is dat de vader Islamitisch is en daarom haar kind een Islamitische naam heeft gegeven omdat het kind dat dus ook voor de helft is.
    Maar dit zijn natuurlijk aannames.

12. DastyQueen

Uit de verhalen die ik heb gelezen kwam ze al jaren daar met haar ouders en bleef ze nog een paar weken achter omdat ze een zomerbaantje in het hotel had (vorig jaar ook al).

Wat ik me af vraag, is er geen vriend, kennis, familielid die kan opstaan daar heen kan reizen en zich als "vader" meld zodat ze naar huis kan.

jolien 1986 vindt dit leuk.
  13. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Dit heb ik ook bedacht maar ik denk oprecht dat Egypte nu echt dna testen wil doen als er iemand naar voren stapt. En als je dan dus "vals wil spelen" (weet ff geen andere benaming) dan ben je denk ik verder van huis. Denk ik..

14. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Dat heb ik ook gelezen! Het lijkt me toch sterk dat je gaat werken in het buitenland als je weet dat je in die periode uitgerekend bent?

15. DastyQueen

Ze wist niet dat ze zwanger was toch? Vandaar dat werken in het buitenland.

16. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Ja, dat zeg ik :D Ik reageerde op iemand die zei dat ze niet geloofde dat die meid niet wist dat zwanger was.

littlemunchkin en DastyQueen vinden dit leuk.
  17. sleutelbloem

sleutelbloem Bekend lid

10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    Dat zei ik ook niet ;) Ik zei: uit Nederland komt (een buitenlander die in Nederland woont) of een Nederlander is. Ik denk dus ook dat het om een Islamitische vader gaat, hoeft niet perse een Egyptenaar te zijn, maar ik denk dat zij dondersgoed beseft wie de vader is.

En volgens mij (maar weet ik niet zeker) is het in Egypte zo dat wanneer de vader Islamitisch is (ongeacht van welke nationaliteit) hij het kind kan opeisen en dus houdt zij haar mond wel.

Uiteraard is het een aanname, maar het zou mij niets verbazen.

18. sleutelbloem

sleutelbloem Bekend lid

10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    Dat was ik :) Het kan gerust zijn dat zij het wel wist, maar niks tegen haar ouders heeft durven vertellen. Dan is het fijn als je ver weg bent toch? Kop in het zand steken en zien hoe het loopt.

Ik heb het zelf in mijn omgeving meegemaakt dat diegene wel degelijk wist dat ze zwanger was, maar niks tegen haar moeder of anderen durfde te zeggen. Ik heb haar een week voordat ze beviel nog gesproken etc. Ze verbeet haar weeën achter een krant met haar moeder in de kamer. 's nachts is ze naar het ziekenhuis gegaan en is ze bevallen. 's morgens kwam haar vriend haar moeder vertellen dat ze oma was geworden.

Bij de 2e zwangerschap wilde ze weer niks zeggen, heeft het pas verteld toen ze 26 weken zwanger was. Bij de 3e was ze iets verstandiger en vertelde ze het met 16 weken of zoiets.

Op de 1 of andere manier had zij heel veel moeite met het vertellen dat ze zwanger was, terwijl de 2e en 3e gewoon gepland waren, ze was het huis uit woonde samen en volwassen.

Daarnaast heb ik zoiets van: je wordt óf niet ongesteld, of je krijgt last van andere kwaaltjes, óf je voelt je kindje wel bewegen etc. Ik ben altijd heel sceptisch als ik weer eens zo'n verhaal hoor dat de as moeder totaal geen idee had dat ze zwanger was.

19. Lentezon18

Lentezon18 Niet meer actief

Heb het niet helemaal gevolgd maar zit ze daar nu nog met die baby??

20. littlemunchkin

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Ik lees net op het nieuws van wel.. :(

Deel Deze Pagina