rommellige buik na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door germini, 18 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Hey meiden,
    Vraagje: Ik heb sinds maart ongeveer (ronde 4) elke keer na de periode rondom mijn eisprong last van een rommelige buik. Elke keer waren het steken. Deze maand heb ik al sinds mijn ei een erg rommelige buik, geen steken, maar een "vol gevoel", alsof ik al ongesteld ben!
    Herkend iemand dit?
    Overigens had ik voorheen nooit na mijn ei een rusteloos gevoel in mijn buik, toen voelde ik gewoon niets.

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Kan van alles zijn. Sommigen voelen dit als ze zwanger zijn. Maar dat hoeft niet. Ik ben nu in ronde 7 en iedere ronde voel ik wel wat anders. Misschien wat last van je darmen? Je zult gewoon nog moeten afwachten denk ik tot je kunt testen.

3. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik had een opgeblazen gevoel met steken, en ben dus zwanger. zou niet weten hoe het anders moet voelen. dit was/is ronde 1 en ben altijd aan de pil geweest.

Succ7

4. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    zit niets anders op dan wachten denk ik.........en hopen op een goede afloop :D

5. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.617
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Heb ook last van rommelige darmen,steekjes in tepels,sinds vandaag misselijk/hoofdpijn maar ik moet toch 10 dagen wachten :(
    En oja,een soort zwaar gevoel onderin in mn buik.

6. macy

macy Lid

19 jul 2008
    22
    0
    0
    hoi, ik had ook een hele rommelige buik, pijnlijke boobs, warmte-opwellingen, schoonmaakwoede... en toch vandaag mn :evil: :evil:
    Misschien was ik ook wel krampachtig op zoek naar verschijnselen. Ik heb ook gelezen dat er vrouwen zijn die wél zwanger bleken bij een rommelige buik. Tjah, dat is het lastige, er is vaak geen touw aan vast te knopen. Of zoals mn gyn altijd zegt: iedere vrouw is uniek! ( hoor je dat normaal graag van een man, nu denk je: zucht...)

Hoe dan ook, ik wens je veel luck!

7. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    he balen macy!
    Je lichaam kan je altijd zo voor de gek houden! Elke keer weer neem ik me voor me niet in de maling te laten nemen en het rustig af te wachten, maar dat is zo moeiljk! Nog een paar daagjes.........en dan zien we wel weer verder. mn rommelige buik valt momenteel mee, heb alleen al dik een week onwijs pijnlijke, grote borsten. Dit heb ik weleens vaker als ik ongie wordt, dus ook dat zegt niets.

8. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ik heb ook al dagen een rommelend gevoel in mijn buik met steekjes.
    Heb sinds vandaag ook flinke hoofdpijn en vreemde smaak in mijn mond.
    Pff irritant dat w8en...

9. macy

macy Lid

19 jul 2008
    22
    0
    0
    Weet precies wat je bedoelt Germini. Ik word zelf ook altijd gek van dat wachten en ik heb me nu ook weer voorgenomen om de volgende keer minder gefocused te zijn op allerlei verschijnselen. Gaat niet lukken! ga het nu proberen met meer afleiding. Veel filmpjes, uitgaan en lezen ofzo..
    mmm, ben benieuwd. Maarja, het is verdorie toch ook niet te negeren als je buik opzwelt, je borsten worden opgepompt, en je energiepeil daalt? Sterkte met deze spannende dagen!

10. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    nou mn ongesteldheidskrampen zijn weg, maar toen ik toen straks naar het toilet ging zat er een klein beetje bruin bloed aan het papiertje, dus zal morgen of overmorgen wel weer ongie worden. Grrrrrrrr. Manlief zegt heel lief......joh, onze tijd komt wel, maar ja dat zegt hij nu al 8 maanden lang! ben echt weer effe verdrietig (en hij ook dat merk ik aan m)

Deel Deze Pagina