Hallo lieve meiden, Zelf was ik er al ruim vier jaar klaar voor en het heeft me heel veel verdriet gekost dat mijn mannetje er nog niet aan wilde. Zelfs een poosje uit elkaar geweest, omdat het mij aan het vertrouwen ontbrak dat hij er ooit wel klaar voor zou zijn en mijn moederwens was zo enorm sterk. Maar de liefde tussen ons was (en is) ontzettend sterk en bleek sterker dan mijn angstdromen, we zijn dan ook al weer geruime tijd samen en zielsgelukkig met elkaar. In januari besloten we (lees; mannetje) er dan toch eindelijk voor te gaan. Ik heb al een keer eerder gedacht zwanger te zijn, maar toen was er helemaal niets aan de hand, mijn lichaam 'lapte me pootje' zeg maar. En nu voelde ik me sinds de eisprong helemaal niet goed, veel hoofdpijn, misselijk, moe. Af en toe hoorde ik een stemmetje; misschien ben je wel zwanger, maar dat strafte ik meteen af. Ik kon me niet voorstellen dat het nu wel ineens gelukt zou zijn. Ik had me gevoelsmatig alweer ingesteld op de volgende ronde. Op 14 DPO kreeg ik ineens de gekke ingeving een testje te doen en mijn ogen vielen haast uit hun kassen toen ik een streepje zag verschijnen. Verdwaasd en verward heb ik mannetje gevraagd: "schat, zie jij ook een streepje?" Woensdag (op de verjaardag van mannetje) nog maar eens getest (NOD) en voor de zekerheid vandaag afgewacht. En vandaag kan ik er gewoon niet meer omheen...... IK BEN ZWANGER! WIJ ZIJN ZWANGER ! Ongelofelijk, het heeft heel wat van mijn geduld en vertrouwen gevergd, maar het resultaat mag er zijn. Ik ben ontzettend gelukkig nu! Caruli voorspelde een jongen in april Het werd uiteindelijk dus een maand vroeger en of het een jongetje zal zijn, moet nog duidelijk worden Liefs, Indigo
Gefeliciteerd Indigo, ik hoop voor jullie op een mooie onbezorgde zwangerschap en een geweldige toekomst! Groetjes Marlies
indigoke, zolas ik in je pbke schreef een dikke proficiat het is je van harte gegund.... geniet van je roze droom maar neem de ongemakken er ook bij....hopelijk niet teveel he, hopelijk mag ik je snel eens gaan volgen
He daar gefeliciteerd he! superrrrrrrrrr. Ik ben speciaal voor jou even gaan kijken vandaag. Vind het heel leuk voor je, genieten nu he. jennie72