Onverwacht zwanger... en nu?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door driekeerdaan, 9 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Jeetje, wat een verhaal. Heb het helemaal gelezen en ben superblij voor je dat je vriend achter je staat. Geniet van jullie zwangerschap en succes bij de echo!
     
  2. Kim22

    Kim22 Lid

    15 okt 2007
    38
    0
    0
    Ik ben ook ongepland zwanger geraakt, maar bij mij was het weer andersom, ik was zo in de war want ik zou fotografie gaan studeren dat voor me gevoel de wereld op zn kop stond, en mijn vriend heb ik het meteen gezegd aangezien ik ongeveer doorzichtig was zo wit, en die was juist blij, maar pas toen ik aan het idee gewend was en me wereld weer terugdraaide, ging me vriend ze echte blijdschap laten zien, die heeft zich een week in moeten houden, omdat ik gewoon zo overdonderd was.

    en voor alles is een oplossing, ok ik kan nu niet meer studeren maar er zijn genoeg andere dingen te doen, first things first ;)
     
  3. driekeerdaan

    driekeerdaan Bekend lid

    9 okt 2007
    505
    0
    0
    Zoals je zegt, er zijn ook andere dingen die je nu eerst kunt doen, en wie weet als de kleine iets groter is en naar school gaat, dat je dat alsnog kunt oppakken! Wat fijn dat jullie er nu ook samen van aan het genieten zijn!

    Wij hadden net een paar weken geleden besloten om eerst even te wachten tot het voor hem allemaal wat rustiger voelde en om dan samen te gaan wonen, als hij er aan toe was. Maar nu is ie al huizen aan het kijken en kan volgens mij niet wachten... ;)
     
  4. Kim22

    Kim22 Lid

    15 okt 2007
    38
    0
    0
    super, het is toch een wondertje van jullie samen ;)
     

Deel Deze Pagina