En anders toch klussen terwijl je nog vloeit. Bij mij was het vloeien sommige dagen zo weinig dat dat prima kon. (ik klus eigenlijk nooi tijdens ongie, want vind dat geen prettig idee) Dus mocht het langer duren (het vloeien) zou ik die kans toch pakken. Maar 1 menstruatie afwachten na een mk kan natuurlijk ook, weet je ook weer een beetje hoe je cyclus is.
Het liefst wil ik gewoon gelijk proberen en geen cyclus overslaan. Kan dat dan geen kwaad om te klussen tijdens het vloeien nog, het lijkt me zo'n gek idee. Wij klussen ook normaal niet tijdens een ongi hoor, vind ik niet fijn... Maar als het nu geen kwaad kan, dan wil ik misschien toch wel proberen, om gewoon toch een kansje te wagen, eerst maar zo nog eens een zwangerschapstest deon en zien of die al negatief is! Anders is er zowiezo nog geen ei op komst!
O jeetje, dat vergeet ik helemaal ja. Mijn verloskundige heeft toen ook aangegeven dat ik pas een week na het stoppen van het vloeien weer mocht klussen. Ivm een infectiegevaar. Sorry, is toch beter van niet dus. Stom van me.