voel helemaal niks meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door Fleurisabelle, 27 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurisabelle

22 jan 2008
    56
    0
    0
    lerares
    breda
    Hallo Dames..

Ben nu vijf weken en 1 dag zwanger.
    Ik voel sinds 2 dagen mijn buik niet meer.
    Vorige week voelde ik die juist heel de tijd.
    Maar ik ben niet misselijk (geweest) en mijn borstel voelen niet strak.
    Vorige week dus ook al niet...
    Nu ik helemaal niks meer voel begin ik bang te worden.
    Vooral na alle symptonen die ik lees van andere vrouwen.

Ben wel vergeetachtig en heel duizelig als ik opsta...heel af en toe nog een prikje in buik..

Ben zo bang dat het kindje weg is..
    Als het zo is merk je het toch wel?
    pfff begin echt emotioneel te worden..of is dat weer een goed teken? :)

groetjes Fleur

2. Niet meer actief

Je kindje zal niet zo maar verdwijnen. Zo lang je nog niet hevig bloed zal het er nog zitten.
    Bel desnoods je VK of huisarts om je gerust te stellen. Maar er zijn veel meer vrouwen die niets voelen, hoor. Er hoeft echt niets mis te zijn.

liefs mara

3. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Hoi, ik heb laatst een topic geopend, met de vraag of er meer vrouwen waren zonder symptomen. Ik merkte namelijk ook helemaal niks en was ook bang dat het fout was. niet misselijk, niet moe, voelde niks in mijn buik tot tegenstelling van de vorige zwangerschap in de 4e en 5e week. Maar nu ben ik al een paar weken verder en ben elke ochtend misselijk, moe en vergeetachtig en grotere borsten. Toch voel ik me nog niet echt zwanger omdat ik bijna niks van mijn buik voel. Maar af en toe heb ik nu hevige bandenpijn en merk ik dat mijn baarmoeder 'uitrekt'. Misschien komt het nog, met 5 weken voelde in met deze zwangerschap ook niks.

groetjes

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    ik voelde ook niets tot aan het einde van de 5de week, dit wil niet gelijk zeggen dat he tallemaal niet goed gaat hoor meis, zolang ej geen bloedverlies hebt of vreselijke buikpijn meot je gewoon er van uitgaan dat alles geod gaat en je kleintje heel veilig in je buik zit!

5. Fleurisabelle

22 jan 2008
    56
    0
    0
    lerares
    breda
    Dank jullie voor deze berichten!
    Doet me goed!
    Zit hier nu met maagzuur en voelde ook weer paar steekjes...
    Ook had mijn zus een pagina opgeduikeld van een ander forum met allemaal vrouwen die op dit punt even niks voelden... Thanks allemaal

Deel Deze Pagina