Na een miskraam met 14 weken in juli is het dan eindelijkweer gelukt.. Ik ben zwanger!!!!! Heel pril nog maar ben zooooo blij.. en bang hahaha maar probeer zo positief mogelijk te zijn
hoi meid hier ook nog gefeliciteerd hoop dat alles goed blijft gaan! Dit moet een mooi gezond beebje zijn!
gefeliciteerd!!! ik hoop voor je dat het idd een plakkertje wordt deze keer. dikke knuf en veel geluk!
gefeliciteerd en maar duimen dat het goed gaat voel je je nu anders dan toen? Ik zit namelijk in hetzelfde schuitje
Gefeliciteerd Lizzy! Ik herken je gevoel; heb zondag ook positief getest.. en ook 2 miskramen gehad binnen 4 maanden. Je bent blij met een positieve test, maar durft ergens nog niet heel blij te zijn.. want je staat er niet meer zo onbevangen in. Vind t heel spannend weer. Wanneer heb jij positief getest? Ik zou dan 1 dag korter zwanger zijn dan jou. Succes!
Thanks Germar! Jij ook gefelicteerd! Ik heb vorige week woensdag positief getest... Vind het ook ontzettend spannend. Maar probeer wel te genieten, het voelt iig erg goed dus ik hoop dat mn gevoel juist is. Bij mijn vorige zwangerschap durfde ik bijna niet blij te zijn, en met 14 weken kreeg ik alnog een miskraam... Hoop dat mn gevoel juist is Hele fijne zwangerschap gewenst!
Dat hoop ik ook. Ik wil ook gewoon positief blijven. Had jij al een duidelijke test? IK wil over een paar dagen nog een test doen om te kijken of de 2e streep al donkerder is. Jij ook een fijne zwangerschap!
Ja had op nod al een knaller plaats hen straks ff in mn profiel spannend maar maak jezelf niet te gek met testen