Onverwacht zwanger van de 3e

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nemo1981, 1 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik dacht dat ik heel heftige PMS had ;) en baalde gewoon dat menstruatie maar niet kwam. Zwangerschap was wat mij betreft niet mogelijk, tenslotte zat er toch een spiraal in?
    Manlief kwam als eerste op het idee, omdat ik zo bleef klagen over misselijkheid en zeer pijnlijke borsten. Pas toen ik zomaar moest spugen, voor zekerheid toch maar een testje gedaan. Ik was helemaal in paniek toen er een duidelijke 2e streep kwam...

Manlief was eigenlijk meteen om, maar ik ben toch wel 2 dagen in schok geweest, enorme beren op de weg. Maar toen toch wel blij, kindje toch heel welkom, maar toen ben ik erg onzeker en angstig geweest hoe dat nu allemaal moest met een spiraal (en ook nog een huisarts die er niet echt geweldig mee om ging :x, ze had 'er nog nooit van gehoord bij een spiraal').

Mijn zorgen waren helaas terecht, spiraal heeft innesteling verstoord en ik kreeg een miskraam, een weekje na de eerste positieve test. Ik was er helemaal kapot van. Waardoor ik ging beseffen hoe zeer ik me al had gehecht aan het idee, de droom.

Zodoende zijn we een tijdje later toch bewust aan 3e begonnen :D...

Van harte gefeliciteerd, meid, jij (en je man) hebben nog 9 maanden om te wennen en oplossingen te verzinnen. Komt vast helemaal goed!

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Sorry dat ik niet reageer. Internet thuis doet t niet en met mobiel typt niet lekker.
    Gaat al beter hier. Al over verbouwing nagedacht. Komt helemaal goed. :)

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hier hetzelfde kache.
    Per ongeluk zwang geworden van de derde. Duurde even voordat ik aan het idee gewend was. Tot we zagen op de echo dat het niet meer leefde. Wat ben je dan al gehecht aan zo'n kleintje!
    Daarna er meteen weer voor gegaan.
    Nu komen er geen ongelukjes meer.
    Man laat zich na de bevalling helpen. :D

Deel Deze Pagina