Ik ben wel eens benieuwd bij wie dit ook daadwerkelijk zo was. Ik ben momenteel bezig de babykamer nog eens te soppen, dekentjes enz. nog eens gewassen. Nu zegt de overbuuf net tegen mij; je bent veel te actief. Het duurt niet lang meer voordat de baby komt.... Volgens haar is het dus zo dat als je actief bent en aan de poets bent de baby binnenkort komt. Bij wie was dit het geval?
Driemaal niet, helaas haha. Die momenten wel gehad, maar zei hier niets over een naderende bevalling.
Helaas.. Hier meerdere malen die schoonmaakwoede gehad, maar de baby zit nog steeds in mijn buik. Mijn smoeder zei het inderdaad ook, maar het zijn toch echt bakerpraatjes.
Bij mijn zoon had ik het wel namelijk ging de hele huis in eens poetsen maar bij iedereen is het anders en snachts zat ik in het ziekenhuis om te bevallen
Zo te lezen hebben de meeste dit toch niet zo ervaren. Pffff, gelukkig maar! Ik hoop namelijk dat onze kleine nog ff lekker warm blijft zitten.
Ik geloof er niet zo in, in die zogenaamde nesteldrang. Is onbewust alleen maar zo denk ik omdat er straks iemand een week lang in je huis zit en het dan fijn is als het geen vieze bende is haha.
Hahaha, ik denk dat die van jou er eerder is dan die van mij Maar nesteldrang is toch heel gewoon, ik zou er met dit weer ook bijna zin in krijgen (maar ja, werk hé) Ze blijven wel leuk die bakkerspraatjes en als jij over 2 weken bevalt, kan ze mooi zeggen; Zie je nou wel....
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik weet dat mijn moeder wel zo iemand was. Ze kon niet poetsen, en mocht het ook niet. (reuma) Maar vlak voordat ze begon met bevallen, begon ze toch echt alle drie de keren hardnekkig te poetsen.... Mijn vader is er dus ook heilig van overtuigd dat het geen bakerpraatje is. Maar ik denk dat het bij iedereen persoonlijk is. Ik ben geen poetsmuts, in de zin van het is neit steriel schoon bij ons in huis, maar gewoon leefbaar schoon. En mijn vader zei pas al tegen mijn aanstaande: Als ze harnekkig alles steriel begint te poetsen, moet je gaan opletten hoor!!
hier dus wel iemand met een grote nestdrang. Ik kreeg het 14 nov om 21.00 nog in mijn kop dat het chiffon in de wc nog schoon moest van binnen en van buiten 15 nov begonnen om 05.30 de weeeen en zoon is s'morgens om 11.00 geboren hier roepen we dan ook heel hard dat vriend uit moet kijken als ik begin over chiffons hahahha
Ik hoop niet dat t waar is want ik wil nog zoveel poetsen. Dat krijg ik nooit af. Ik wil me nu gaan richten op alle kasten in huis. Denk btw wel dat het deels is wat zara zegt, maar ik heb ook wel sterk de drang dat dingen ineens moeten gebeuren. En dat heb ik echt al de halve zwangerschap. En het wordt steeds erger.
Hier klopte het wel. Op vrijdag het hele huis schoongemaakt en de ramen staan lappen met mijn dikke buik, en op zaterdag-ochtend bevallen met 38+2, kan ook toeval zijn natuurlijk! Had op vrijdag wel erg veel energie, terwijl ik de dagen daarvoor redelijk vermoeid was...
Hier wel, heeel toevallig ook nog ananas gegeten. ik was in de tuin bezig en buurvrouw vroeg nog, gaat het goed? ik was zo asn het poetsen en doen. snachts begon het
Haha dan was ik nooit bevallen. Hou niet van poetsen en heb de bekende nesteldrang ook niet gehad. Alleen de normale schoonmaak maar niks te gek.