Hallo mamas/aanstaande mamas, Ik ben sinds vorige dinsdag 12 weken zwanger en ik vraag me af of iemand soms al iets ziet op de foto of het jongen of meisje word. Ik heb zelf al een zoontje van 3 maar ben nu wel heel erg benieuwd wat het word. Ik Kan niet wachten tot 17 maart (dan dacht de verloskundige dat ze het wel kon zien of het een jongen of meisje word). Ben erg benieuwd! Stiekem hoop ik op een meisje. Als het maar gezond is is het belangrijkste! Liefs jenny
Hier is de nub topic voor, denk dat deze weer gesloten zal worden. Als ik denk wat de nub is ook daadwerkelijk de nub is op deze foto gok ik trouwens op een meisje maar ben geen expert zoals andere dames in de nub topic wel zijn!
Ik heb net 14.5 wkn een pretecho laten maken met geslachtsbepaling. ..Dus je hoeft niet perse tot de afspraak bij je verlos te wachten....tot op heden alle echo die ik erna gehad heb...klopt het geslacht nog steeds! Een meisje!!!! Whoehie
Ik wist niet goed waar ik dit kon plaatsen, maar dankje dan ga ik eens proberen in de nub topic nan1984 Dankje voor de tip lovelie! Daar ga ik zeker eens voor verder kijken! Zo spannend allemaal. Fijne zwangerschap met de kleine meid😃!