Onverwacht zwanger van een 3e

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Na2komt3, 18 mei 2025 om 21:48.

1. nieuwhier

nieuwhier Lid

Gisteren
    8
    2
    3
    Vrouw
    Ooh oke! Gelukkig :) op die manier klinkt het inderdaad niet alsof ie je in een richting wil duwen. Dat had ik er foutief uit opgemaakt. Fijn dat je het met hem al even kon bespreken!

2. enceinte

enceinte Actief lid

17 aug 2023
    352
    355
    63
    Vrouw
    Wij hebben die opties ook niet dus hij of zij zal sowieso bij ons op de slaapkamer moeten. De oudste 2 slapen ook al bij elkaar op de kamer dus qua ruimte gaat het hier ook niet. Zeker niet ideaal, maar we zijn druk op zoek naar andere woonruimte. Als ik het van dit soort dingen af zou laten hangen was ik bang dat ik zelf spijt zou krijgen.

Ik was eerst al wel zo ver dat ik bij de huisarts zat en vroeg naar de abortus pil, alleen dat kon niet via hun. Maar zei de huisarts, als je de kliniek belt kun je vaak binnen een aantal dagen al terecht. Ik heb nooit gebeld. Eerst een echo bij de verloskundige dacht ik, dan weet ik hoever ik ben en zien we dan verder. Maar toen ik dat kloppende hartje zag was abortus geen optie meer voor ons.

Ik vind de opmerking van jouw echoscopist wel wat vreemd moet ik zeggen. Het is vast goed bedoeld, maar die keuze is ook oké he. Dat maakt je geen slecht mens.

Deel Deze Pagina