hey meiden ik zal me eerst even voorstellen, ik ben krista 21 jaar en me vriend Pascal is 32... we hebben sinds 28-03-2008 een relatie en woon sinds ongeveer 6 maand bij hem in, hij heeft al een dochtertje in zijn vorige relatie deze dame is al 5 jaartjes oud maar ziet hij niet meer vanaf haar 3e ongeveer omdat zijn ex terug is gegaan naar haar land van afkomst.. Pascal en ik hebben het wel een gehad over kinderen krijgen maar dan over ongeveer 2 jaar ofzo,,, ook hebben we het erover gehad van ALS ik zwanger zou worden wat gaan we dan doen... en we zeiden alle 2 dan komt het maar en krijgt alle liefde nou jullie zien het al wel, ik ben dus zwanger door de pil heen... we zijn er heel blij mee... ik heb al 1 echo gehad met 7 weken en 4 dagen want omdat mijn regels de laatste tijd heel onregelmatig waren zei de dokter maak maar een afspraak met de verloskundige voor een echo het was echt geweldig het hartje zag je kloppen en het was al een compleet ieniminie kindje 3 maart heb ik de eerste officiele echo en kan echt niet wachten...