Ben vandaag 5 weken zwanger of niet?? Heb vorige week 3x getest en alle 3 positief. Gisteren toen ik thuis kwam ben ben ik naar het toilet gegaan en toen had ik bloed aan mijn wcpapier. Boehhhhhh. Vandaag ook wel bloed, wel bruin, maar gisteren rood. Weet nu niet waar ik aan toe ben. Net weer een test gedaan en die was duidelijk positief. Het streepje was zelfs donkerder dan vorige week. Ik ga morgen de gyneacoloog bellen. die had ik afgelopen week al gebeld om een afspraak te maken (heb nl eind juni een MA gehad). Erg lastig hoor, ik voel me wel goed, heb geen krampen, maar wel bloedverlies. Wie heeft dit ook gehad en was toch nog zwanger?
Meid ten eerste van harte gefeliciteerd!! Het bloeden kan veel oorzaken hebben. Het kan zijn dat er een adertje gesprongen is,het is namelijk veel beter doorbloed nu. Zolang je meestal geen krampen hebt is het wel goed,en het wordt nu ook alweer bruin.En het feit dat de strepen alleenmaar donkerder worden geven goed hoop! Mocht je het echt niet vertrouwen,of je krijgt krampen en het bloedverlies wordt erger gelijk aan de bel trekken.Maar nu kunnen ze op een echo nog niet veel zien!alleen of het zich in de baarmoeder bevind,maar hartactie is er zoiezo nog niet helaas!dat is meestal met 6 a 7 weekjes. Succes!!!
Van harte gefeliciteerd Goed dat je de gyn gaat bellen, al sluit ik me aan bij het stukje van Claudia over het bloedverlies. Sterkte en hoop dat je snel meer positieve zekerheid hebt.
Hey Matilde, Allereerst gefeliciteerd. Ik heb ook bloedverlies gehad bij mijn zwangerschap. Was helderrood en heeft ook ongeveer een dag geduurd voordat dit overging op donkerbruine roestige afscheiding. Dit was rond de 6 weken. Heb nog een keer bloedverlies gehad, dit was met 13 weken. Daarna nooit meer een bloedspoortje gezien, en nu gaat alles dan ook voorspoedig. Bij mij konden ze op de echo zien dat het om een gesprongen bloedvaatje ging. Probeer je niet al te druk te maken, en probeer vooral een beetje te genieten. Liefs Belliebel
Bedankt voor de reacties, Heb net de gyneacoloog gebeld, het kan alle kanten op. En ik moet afwachten tot 9 december dan heb ik mijn 1e echo. Nu kunnen ze nog niets zien. Het bloeden is nu zo goed als afgelopen. Hoop dat alles goed is. Nu gewoon maar afwachten........ Voel me gelukkig wel goed.
van harte gefeliciteerd! en ik heb bij ze alle drie echt heel veel bloed verloren(ookstolsels van weet ik hoe dik)...ze hadden er geen verklaring voor..volgens hun was mijn lichaam gewoon zo.ze vonden het echt raar