Onverwacht zwanger

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by fwf, Apr 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fwf

fwf Lid

Feb 18, 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil het eigenlijk van de daken schreeuwen maar aangezien dat nog niet kan,dus maar even bij deze: Ik ben zwanger!!!

Tot een maand terug was ik heel bang dat ik geen eisprong had. Mijn persona computer (die ik gebruikte als anti conceptie:() gaf nooit een ei aan en ook ovulatie testen gaven niets aan. En daar werd ik ontzettend bang van.
    Ook al gebruikte ik 'anti conceptie', ik wou later wel ontzettend graag kinderen. Maar omdat mijn vriend en ik pas zijn afgestudeerd wilden we eigenlijk nog even wachten..

Omdat ik een beetje moedeloos werd van al die testen die toch niets aangaven ben ik maar even gestopt met alle staafjes en heb ik de standaard rode dagen van de persona aangehouden...

En toen werd ik niet meer ongesteld... Na 4 dagen hebben we toch maar eens een testje gedaan omdat ik toch wel hele pijnlijke borsten had en erg misselijk was. En toen bleek het raak te zijn. Ik had de zwangerschapstest nog niet eens neergelegd of er verschenen al 2 hele dikke strepen!!

We waren in eerste instantie toch een beetje beduusd maar toch ook wel heel erg blij. Het kindje is dan wel niet gepland maar daardoor niet minder welkom. Er is namelijk niets liever wat ik wil dan een kindje! Ik ben zo ontzettend dankbaar voor hetgeen wat ons nu gegeven is, dat kan ik niet in woorden uitdrukken!

Dus nu is het zover, als alles goed gaat worden we begin januari ouders van een kleintje!!

2. 4days

4days Niet meer actief

Gefeliciteerd!! :D En ach, het leven zou toch een stuk saaier zijn als alles te plannen was. ;) Een heel fijne zwangerschap!

3. fwf

fwf Lid

Feb 18, 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Cossy voor je lieve bericht!

En ja je hebt gelijk, mijn schoonmoeder zei ook al; als je het plant komt het niet en als je het niet verwacht ben je ineens zwanger!

Het is echt een klein wondertje waar ik nu ontzettend van mag gaan genieten!!

4. Xaph

Xaph Bekend lid

Oct 3, 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Een vriendin van mij zei het heel mooi over haar ongeplande kindje: hij was geen vergissing maar een verrassing. Gefeliciteerd met je zwangerschap :p

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Super gefeliciteerd :D
    Geniet er maar lekker van de komende 9 maanden en hopelijk is de misselijkheid snel weg :D

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    gefeliciteerd!!

8. fwf

fwf Lid

Feb 18, 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel! En ik duim voor jullie Flippo123, lavendel82 en truus21 dat jullie ook snel zulk nieuws kunnen melden!

9. brit76

brit76 Actief lid

Apr 29, 2009
    379
    7
    18
    van harte gefeliciteerd!

een verrassing, een kadootje, een wonder!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    GEFELICITEERD!!!

Geniet er van!

Groetjes

11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:)

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk! Het lijkt wel op mijn verhaal..ik kreeg van de gyn te horen dat ik geen eisprong had, dus we zjn toen met anticonceptie gestopt...want tja..waarom zou je het gebruiken als je maand na maand geen ei hebt? Prompt raakte ik die maand zwanger...en ze ligt nu lekker te maffen in de box :)

Ik wens je een goede zwangerschap toe!

13. marisje83

marisje83 Actief lid

Feb 1, 2010
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd

14. fwf

fwf Lid

Feb 18, 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aan hellen1971: Ja gek he, hoe die dingen kunnen lopen?
    Echt heel frappant dat we inderdaad een soortgelijke ervaring hebben.

Ik moet ook heel eerlijk bekennen dat, omdat het voor mij echt als een super bijzonder wondertje voelt, ik nu extra bang ben.
    Elke keer als mijn borsten net iets minder pijn doen, of ik menstruatie-achtige pijn voel ben ik als de dood dat er iets mis is.

Dit kleintje is zo ontzettend welkom en we zijn zo vreselijk blij met de zwangerschap dat ik nu al helemaal gehecht aan het kleintje ben :)
    Ik weet dat hij/zij bij iedereen nu zo welkom is..

Hebben meer van jullie last van dit soort angsten gehad?

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Jazeker! Ik heb me de eerste dagen ook helemaal gék getest (kijk maar in mijn fotoalbum). Nu had ik ook de vervelende ervaring dat ik een paar maal bloed verloor, dus ik heb best een heel stressvolle zwangerschap gehad, die verder -op bekkeninstabiliteit na- eigenlijk heel goed verliep.

Angsten blijven er..ook als je kleintje is geboren. Maar zuig nu ook ek moment op. Want -héél cliché- het is echt zo voorbij!

Ik ben aan haar gaan schrijven, vanaf de eerste test. En dat doe ik nu nog, op haar babysite. Alles staat erop. Zodat ik en zij later goed zullen weten, hoe de zwangerschap en haar leventje nu zijn.

16. chupa

chupa Bekend lid

Jan 17, 2010
    504
    13
    18
    Female
    Groningen
    Gefeliciteerd:D

17. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009