Aangezien zo'n topic, volgens mij, nog niet bestaat leek het mij leuk 1 te openen. De meeste zwangerschapsmode vind ik echt oersaai, dus vandaar Dus plaats hier leuke maternity styles van celebs om lekker inspiratie op te doen Ik begin wel... Nog niet heel zwanger, maar met een grote buik ook heel mooi
Leuk een inspiratie topic over mode, heb alleen niet zoveel aan mode tips die niet te betalen zijn voor de modale burger
Alle grote merken worden door HM, zara en primark geïmiteerd. Dus elk jasje, broekje, shirtje en tasje met onbetaalbaar prijskaartje is bij 1 van die 3 ketens ongetwijfeld voor veel minder te krijgen De meeste kleding van bijvoorbeeld mamalicious vind ik persoonlijk te duur. Het is ook maar net hoe creatief je bent met hetgeen wat je als inspiratie vindt
Ik vind kardashian persoonlijk helemaal niks. Daar komt bij, in april als mijn buik dik is, doe ik geen hoge laarzen meer aan. Gwen stefani heeft meer mijn stijl. Dat setje van beyonce met dat rode jasje is ook erg leuk
Hooverphonic: Leuk! vooral met dat gele tuniekje Bij de vorige zwangerschap mocht ik vanaf 18 weken geen hakken meer aan, maar heb nu nog nergens last van. Denk dat ik nog wel hoge laarzen zou aantrekken en anders gewoon lekker flatjes o.i.d. onder zo'n outfit
Hakken lukt hier nu nog prima, geen idee hoe dat straks gaat. Was dat vanwege je bekken/rug? Daar had ik de vorige keer geen last van, dus hopelijk nu weer niet. Anders idd leuke flatjes
Ik had geloof ik een extreem gevalletje van bandenpijn Doutzen kan ik me niet zo voor de geest halen toen ze zwanger was, al vind ik haar normale stijl wel heel leuk! Foto's!!