Hallo dames, Voor het eerst in mijn leven mag ik ook de woorden uitspreken op dit moment Ik ben Zwanger !!! Zwanger van een blastocryo terugeplaatst op 8 mei. Geen pregnyl of ovitrelle alleen progynova en utro. Vandaag ook nog eens jarig en de 37 aangetikt. Dit voelt nu een stuk minder belangrijk. Op dit moment zijn wij gewoon zwanger van ons 1e kindje samen. We hopen dat we het mogen uitdragen. Maar ook hierbij geld elke stap is 1 overwining als je ziet mn handtekening. Dus wij zijn heel dankbaar voor elke mijlpijl die we mogen behalen. Ohjah vandaag 13dpo. Morgen is mn NOD. Liefs Mauzy82 aka Yvon.
Dank jullie wel allemaal Weet nog niet goed hoe mee om te gaan of wat te voelen. Behalve meer en vaker misselijk
Gefelicteerd! Wat een weg hebben jullie afgelegd. Hopelijk blijft het allemaal fantastisch verlopen en kunnen jullie het nieuwe jaar ingaan met een knaller van een zoon/dochter.
Wat fijn mauzy! Hoop dat het goed blijft gaan. Eigenlijk toch nog heel rap he, maar 6 pogingen ! Maar wel veel wachten, het is het waard geweest Geniet van dit gevoel, dikke knuffel Oh en dus dubbel gefeliciteerd
Ja dank je wel... ja heb je helemaal gelijk in meer gewacht dan anders wat. Ik hoop ook dat het goed mag blijven gaan. Prbeer het gewoon over me heen te laten komen en te zien waar we gaan komen. Hopelijk tot in januari 2020
Wat een goed nieuws. Hopelijk grijpt hij zich goed vast om pas in januari los te laten. Gefeliciteerd
Ik heb op 13 dpo het laatst getest een action en CB. Vandaag 15 dpo en toch nog even testje gedaan omdat ik pas woensdag zh mag bellen voor uitslag en echo afspraak. Hierbij mijn test van vanmorgen 15 dpo. En de laatste van 13 dpo.