Hoi, een aantal jaar geleden was ik ook op dit forum om zwanger te worden niet lukte. na 3 jaar ziekenhuis in en uit zijn mn toenmalige partner en ik uitelkaar. sinds 2 maanden woon ik alleen, heb een nieuwe vriend (sinds 3 maanden). ironisch genoeg, heb ik net ontdekt dat ik zwanger ben... van mn nieuwe vriend.... we zijn nog lang niet toe aan samenwonen en dat soort dingen, hij woont in zeeland, ik in brabant.... 130 km van elkaar verwijderd. hij weet t nog niet, hij is op visite bij zn zus en heeft zn mobiel nooit aan staann..... ik weet weldat ik het wil houden, ik dacht dat ik alleen zwanger kon raken via IVF, heb met mn laatste partner 5 jaar geprobeerd (en hij had superzaad volgens t ziekenhuis). ik ben 28 jaar en (on)gewenst zwanger.... moet allemaal nog even bezinken.....
Jemig meis, wat een nieuws. Je zal vast geschrokken zijn. Ik vind het wel super dat het toch nog natuurlijk kan. Tja je zal het toch moeten vertellen tegen je nieuwe vriend, en wie weet zijn jullie straks hardstikke blij samen. Succes en gefeliciteerd. Groetjes, Elvira
Hoi, mn partner gesproken en hij wil het kind niet, niet nu althans. we kennen elkaar al een jaar en hebben pas sinds 3 maanden iets. ik weet het niet, moeilijk, rationeel natuurlijk te vroeg, bad timing, maar aan de andere kant. ik heb wel 5 jaar gehoopt op dit wondertje. daar komt ook nog eens bij kijken dat mn zusje borstkanker heeft (24 jaar) zij kan straks geen kinderen krijgen terwijl ze dit heel graag wil. is het dan fair om een leven te beeindigen uit pure egoisme? een deel van me zegt van wel maar het andere zegt nee, er is al genoeg bad news in de familie, een keer goed nieuws kan geen kwaad......
hoihoi vervelende situatie maar eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat je dan nu twijfelt om t weg te laten halen... ik snap dat je in een rot situatie zit en dat je nieuwe vriend t nog niet wilt zo vroeg.. maar als jij 5 jaar ben bezig geweest voor een kindje en dat niet is gelukt en dan eindelijk zwanger bent (dan wel van een ander maar toch) kan ik niet begrijpen dat je dan toch twijfelt om t weg te laten halen sorry... dit komt misschien heel lullig over, sorry daarvoor maar zelf zit ik in de mmm dus hoop dat je dan mijn kant ook een beetje begrijpt verder iig suc6 met je beslissing!
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat je er toch nog uit kunnen komen samen zodat jullie beiden het kindje kunnen groot brengen. En veel sterkte met je zus. Liefs wolly
hai ik wil je even feliciteren met je zwangerschap en je moet echt aan jezelf en je kindje denken hoor! Misschien krijg je deze kans ( om zwanger te raken) wel nooit weer! Persoonlijk vind ik dat je vriend niets anders kan dan accepteren,hij is immers mede "schuldig" aan het feit dat jij nu zwanger bent Meis...geniet van het feit dat je zwanger bent,als jij blij bent dat je zwanger bent dan red je het eventueel ook alleen ! Ik heb zelf ook een aantal jaren niet zwanger kunnen raken en nu ben ik uiteindelijk een gelukkige moeder van 2 mooie dochters ik heb er ook ruim 1.5 jaar alleen voor gestaan met mn oudste dochter,maar t is allemaal goed gekomen! SUCCES met je besluit! liefs van hier!
Jeetje wat een verhaal zeg! Ga voor jezelf en het kindje! Een beetje man met gevoel snapt ook wel dat wanneer je 5 jaar bent bezig geweest met je ex en je nu per ongeluk zwanger bent je het niet zomaar weg laat halen! Ik wens je heel veel sterkte met je besluit! (maar wel gefeliciteerd natuurlijk!)
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Jammer dat je in dit prille begin het gevoel hebt een keuze te moeten maken die zo definitief is! Blijf trouw aan je gevoel, verstandelijk vind men (en jij dus ook) altijd wel weer een oplossing voor een probleem! Sterkte en succes met je keuze!
jemig meid wat zit iij in een moeilijke situatie pffff wat is nou wijsheid!? denk dat je op je gevoel af moet gaan! in ieder geval mijn felicitaties hoor
dank je voor jullie steun, mijn gevoel zegt ook houden, dit kan misschien mijn enige kans zijn. Mn andere zus is pas moeder geworden (bewust) zei weet oko dat ik zwanger ben en natuurlijk mn voorgeschiedenis. Ik weet hoe frustrerend het is om iedereen in de omgeving zwanger te zien en jij niet, terwijl je erg graag wil. dat gevoel moet ik maar vasthouden. en dan nog ik ben 28 jaar, heb ruimte voor een kind, een baan, vrienden en familie in de buurt (die ongeacht mijn keuze achter mij zullen staatn). waarschijnlijk heb ik onbewust toch al een keuze gemaakt. mijn gevoel dan, rationeel zeg ik nog steeds nee......
Gefeliciteerd gevalletje! Hoewel je voor een lastige keuze staat, denk ik dat je voor jezelf al een keus hebt gemaakt inderdaad. Dat je vriend het niet wil houden, betekent niet dat je geen mama mag worden. Het is jouw lichaam en voor jou een veel zwaarder te overwegen keus. Sterkte met het maken van deze keus en welke keus je ook maakt, het is voor jou op dat moment de beste keus mits het weloverwogen is.
Hallo gevalletje, Wat een verhaal zeg. Snap dat het een hele moeilijke situatie is en wie had dit nu kunnen bedenken! Maar wat je zelf al schrijft, ik denk dat je de keuze al hebt gemaakt. Een kindje is zo bijzonder en het groeit in jou buik! Succes de komende periode en natuurlijk van harte gefeliciteerd. Groetjes