Lieve Allemaal... Hier ben ik al een poos niet geweest.. Pff. de afgelopen 2 weken veel meegemaakt.. Mijn lieve broer is plotseling komen te overlijden..en erg veel stress en onbeschrijvelijk veel verdriet gehad.. 2,5 jaar geleden, hebben we ons 2e dochtertje verloren met een zwangerschap van 35 weken.. en 2 maanden na de bevalling, was ik in verwachting van ons jongste dochtertje, die in Januari alweer 2 wordt. Nou voelde ik me de laatste dagen ontzettend raar, gespannen, vanochtend misselijk... het zelfde gevoel als wat ik met mijn 2 laatste zwangerschappen heb gehad.. ik heb vanochtend een test gehaald, omdat ik gister ongesteld moest worden.. maar tot nu toe niks.. en zie tot mijn verbazing 2 streepjes!!! pff.. het komt wel een beetje rauw op ons dak vallen.. niet minder gewenst hoor, maar omdat we zoveel hebben meegemaakt.. En ik van de laatste zwangerschap zoveel stress heb gehad..zie ik toch een beetje tegenop, maar ben ik tegelijkertijd ook wel blij.. en nog steeds in rouw om het verlies van mijn broer.. Hier even een foto.. zien jullie het streepje?
Ach lieverd wat heb jij een stress gehad gecondoleerd met het verlies van je broer.. vreselijk! Maar je bent inderdaad zwanger.. gefeliciteerd, dubbel maar probeer er van te genieten..
Heel duidelijk, gefeliciteerd met je zwangerschap. Logisch dat je er helemaal niet mee bezig bent nu, helemaal nu je je broer net verloren hebt. Gecondoleerd met je verlies.
Wat heb je veel meegemaakt zeg in korte tijd... van harte gefeliciteerd en geef jezelf maar alle tijd om aan het idee te wennen. Genieten komt vanzelf wel
Gecondoleerd met dit grote verlies! En gefeliciteerd met je zwangerschap zie duidelijk een tweede streep.
jeetje, dat is zeker even dubbel allemaal. Een moeilijke tijd voor je. Ik zie het streepje inderdaad staan, gefeliciteerd! Veel geluk toegewenst.
Bedankt meiden! hier nog even een foto van vanochtend.. Afspraak bij de gyneacoloog is inmiddels ook al gemaakt, 25 sept intake in het ziekenhuis + echo.. weer erg spannend.. maar de arts zei ook.. zo zie je maar hoe leven en dood dichtbij mekaar staan, en dat het voor ons allemaal iets is om het leven weer positief in te zien.. het lijkt alsof het zo heeft moeten zijn
Wat een heftige situatie, met zoveel emoties, niet verwonderlijk dat je even aan de situatie moet wennen. Gecondoleerd met het verlies van je broer en gefeliciteerd met je zwangerschap! Veel sterkte de komende tijd om alles een plek te geven.
Gecondoleerd met je broer En gefeliciteerd met je zwangerschap! Tijd voor wat positiviteit na alle ellende
Innige deelneming en veel sterkte. Wat betreft de test, die is zeker positief, dus van harte gefeliciteerd Hopelijk kan je er wat van genieten! En wie weet is het wel een heel speciaal kadootje van je broer (ik weet dat dat zeker geen troost is en ik hoop dat men woorden niet verkeerd overkomen maar je ziet dat zo vaak...)
Jeetje wat een achtbaan zit jij in zeg! Ik hoop dat je, hoe moeilijk ook, straks van je zwangerschap kan genieten en tegelijkertijd het overlijden van je broer kunt verwerken. Geef jezelf de tijd en de ruimte. Zo dicht op elkaar kan ik me voorstellen dat dat voor wat verwarring kan zorgen. Knuffel!
Meid gecondoleerd met het verlies. En gefeliciteerd met dit wonder. Begrijp goed hoe je je voelt mijn lieve schoonmama de enige oma die we hadden overleed 5 mei 3weken later test positief. Dubbel moeilijk en ook mooi neem je tijd om alles te verwerken.