Onverwacht

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door JCALT, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JCALT

JCALT Niet meer actief

Lieve Allemaal...

Hier ben ik al een poos niet geweest..
    Pff. de afgelopen 2 weken veel meegemaakt.. Mijn lieve broer is plotseling komen te overlijden..en erg veel stress en onbeschrijvelijk veel verdriet gehad..

2,5 jaar geleden, hebben we ons 2e dochtertje verloren met een zwangerschap van 35 weken.. en 2 maanden na de bevalling, was ik in verwachting van ons jongste dochtertje, die in Januari alweer 2 wordt.

Nou voelde ik me de laatste dagen ontzettend raar, gespannen, vanochtend misselijk... het zelfde gevoel als wat ik met mijn 2 laatste zwangerschappen heb gehad..

ik heb vanochtend een test gehaald, omdat ik gister ongesteld moest worden.. maar tot nu toe niks.. en zie tot mijn verbazing 2 streepjes!!!

pff.. het komt wel een beetje rauw op ons dak vallen.. niet minder gewenst hoor, maar omdat we zoveel hebben meegemaakt..
    En ik van de laatste zwangerschap zoveel stress heb gehad..zie ik toch een beetje tegenop, maar ben ik tegelijkertijd ook wel blij.. en nog steeds in rouw om het verlies van mijn broer..

Hier even een foto.. zien jullie het streepje?

Bijgevoegde bestanden:

2. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ach lieverd wat heb jij een stress gehad :( gecondoleerd met het verlies van je broer.. vreselijk! Maar je bent inderdaad zwanger.. gefeliciteerd, dubbel maar probeer er van te genieten..

3. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Heel duidelijk, gefeliciteerd met je zwangerschap.

Logisch dat je er helemaal niet mee bezig bent nu, helemaal nu je je broer net verloren hebt. Gecondoleerd met je verlies.

4. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Pfff, wat dubbel zeg. Ik zie inderdaad een streepje. Veel sterkte met alle gemixte gevoelens!

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dat zou voor elk mens heel dubbel zijn. Gecondoleerd meis, maar ook gefeliciteerd natuurlijk.

6. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Sterkte met je verlies...
    En gefeliciteerd met je zwangerschap.. heel mooi duidelijk!!

7. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Veel sterkte♥!

& Van harte met de zwangerschap

8. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Gecondoleerd en veel sterkte.

Maar wel gefeliciteerd, want je bent wel zwanger :)

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gecondoleerd wat heftig.

Gefeliciteerd! Die is positief.

10. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Gecondoleerd. Veel sterkte,
    Maar toch ook gefeliciteerd met je zwangerschap :)

11. Soit

Soit Niet meer actief

Wat heb je veel meegemaakt zeg in korte tijd... van harte gefeliciteerd en geef jezelf maar alle tijd om aan het idee te wennen. Genieten komt vanzelf wel ;)

12. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Gecondoleerd met dit grote verlies!
    En gefeliciteerd met je zwangerschap zie duidelijk een tweede streep.

13. ikvindjelief

ikvindjelief Actief lid

15 aug 2013
    324
    22
    18
    Vrouw
    jeetje, dat is zeker even dubbel allemaal. Een moeilijke tijd voor je. Ik zie het streepje inderdaad staan, gefeliciteerd! Veel geluk toegewenst.

14. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    sterkte met alle zware dingen verwerken, maar uiteraard ook van harte gefeliciteerd!

15. JCALT

JCALT Niet meer actief

Bedankt meiden!

hier nog even een foto van vanochtend..
    Afspraak bij de gyneacoloog is inmiddels ook al gemaakt, 25 sept intake in het ziekenhuis + echo.. weer erg spannend.. maar de arts zei ook.. zo zie je maar hoe leven en dood dichtbij mekaar staan, en dat het voor ons allemaal iets is om het leven weer positief in te zien.. het lijkt alsof het zo heeft moeten zijn

Bijgevoegde bestanden:

16. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Wat een heftige situatie, met zoveel emoties, niet verwonderlijk dat je even aan de situatie moet wennen.
    Gecondoleerd met het verlies van je broer en gefeliciteerd met je zwangerschap! Veel sterkte de komende tijd om alles een plek te geven.

17. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Gecondoleerd met je broer :(
    En gefeliciteerd met je zwangerschap! Tijd voor wat positiviteit na alle ellende

18. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Innige deelneming en veel sterkte.

Wat betreft de test, die is zeker positief, dus van harte gefeliciteerd :) Hopelijk kan je er wat van genieten!
    En wie weet is het wel een heel speciaal kadootje van je broer (ik weet dat dat zeker geen troost is en ik hoop dat men woorden niet verkeerd overkomen maar je ziet dat zo vaak...)

19. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje wat een achtbaan zit jij in zeg! Ik hoop dat je, hoe moeilijk ook, straks van je zwangerschap kan genieten en tegelijkertijd het overlijden van je broer kunt verwerken. Geef jezelf de tijd en de ruimte. Zo dicht op elkaar kan ik me voorstellen dat dat voor wat verwarring kan zorgen. Knuffel!

20. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Meid gecondoleerd met het verlies.
    En gefeliciteerd met dit wonder.
    Begrijp goed hoe je je voelt mijn lieve schoonmama de enige oma die we hadden overleed 5 mei 3weken later test positief.
    Dubbel moeilijk en ook mooi neem je tijd om alles te verwerken.

Deel Deze Pagina