Het is niet te geloven... maar ik heb weer wat nieuws... Tijdens de follikelmetingen had ik steeds 1 mooie eicel aan de rechterkant... Niets mis mee... Pregnyl spuiten en anderhalve dag later insemineren en wachten maar weer.. Helaas mijn menstruatie kwam... en was ook goed... Dus ik dacht vandaag op cyclusdag 5 te kunnen beginnen met weer opstarten... Maar helaas... tot mijn grote teleurstelling had ik een cyste aan de rechterkant (hierom mocht ik wel beginnen), maar ook 1 aan de linkerkant! En die is dus pas na mijn eisprong gaan groeien, want we hebben hem nooit gezien links... De tranen prikken achter mijn ogen en ik heb net even flink gehuild... Dit verwacht je toch niet...!? Kweet ook niet wat ik er mee aan moet... Vanalles flitst er nu ook door mijn hoofd... toch zwanger?! Nee denk ik dan want dan had het baarmoederslijm dikker moeten zijn... sowieso... Een eitje die nog kan gaan springen... Hmm lijkt me sterk... hij is meer dna 3 cm... Oooh ik baaaaaal zo verschrikkelijk...! En dan zeggen ze ook nog aan de balie... Denk je er niet eens over om te stoppen...?! NEE dus.. Ik kan zwanger worden en ik ben nog maar met inseminaties bezig... Ik kan ook nog ICSI krijgen... maar eerst moet ik de 12x insemineren volmaken... En ik heb er nu 6 gehad... Wat zou dit nu toch weer zijn....?
He therese een beetje een laate reactie sorry maar wat vervelend zeg. Hoop dat je nu al wat duidelijkheid hebt En ja ik blijf het herhalen vind dat de ziekenfond wel eens wat voor ons mag doen. We moeten maar betalen en de premie vliegt maar omhoog maar als we ergens hulp bij nodig zijn lijkt het wel of de balie bediende of de dokter het uit hun eigen zak moeten betalen. Zo worden we afgescheept. Te er gewoon.