Hallo! Ik had laatst gelezen hier dat katten bij hun baasjes aanvoelen of ze zwanger zijn. Die katten gingen dan op hun schoot liggen, terwijl ze dat normaal nooit deden.. Wie herkent dit en hoe kan dat? Ik ben daar heel nieuwsgierig naar, omdat ik dat toch wel bijzonder vind. Liefs Dayenne
Hoe het kan geen idee. Maar toen ik net zwanger was en bij mijn moeder op visite was, kwam haar kat bij mij op schoot liggen voor mijn buik. Normaal ligt ie op zijn eigen plek of bij mijn moeder dus ik vond het wel bijzonder!
Ja dat is inderdaad heel bijzonder zeg! Ik hoor het wel vaker, en ik vind het zo apart. Zouden ze het kunnen ruiken ofzo?
Idem bij honden! Een broer van mijn beste vriendin heeft een hond en die houdt van aandacht op je schoot zitten, gek doen etc. Schoonzus van vriendin was zwanger en hij moest niks van haar weten... Ik was zwanger en hij moest niks meer van mij weten... Erg aparte hond, meestal is het andersom!
Toen ik de 3e x zwanger was, kwam mijn katje ook op mijn buik liggen...Nu weet ik niet 100% zeker of ik zwanger ben, maar de jongste is heel aanhankelijk en de andere ook, terwijl de andere altijd heel schuw is.. Ben benieuwt!
mijn kat was ook altijd niet bij me weg te slaan toen ik zwanger was. Hij ligt altijd wel bij me, maar bij m'n zwangerschappen ging íe altijd helemaal op m'n buik liggen met z'n oor er tegenaan. Ik heb zelf het idee dat katten gewoon de baby beter kunnen horen dan wij of zo. Onze andere kat is trouwens deze week ook zo aanhankelijk, maar dat kan ook komen doordat we vorige week de hele week op vakantie zijn geweest en hij gewoon superblij is dat we weer terug zijn!
Bedankt voor jullie antwoorden! Kan ik me goed voorstellen! Misschien kun je de kat van de anderen even lenen? Latoya3Stars, spannend hoor! Ik duim voor je! Tezzz, ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent!
@dayenne: dat hoop ik nou ook! Ben het wachten meer dan zat! Maar ja...die streepjes op die tests blijven maar niet meewerken... ...ga lekker ff m'n kat knuffelen...
Wij hebben 4 katten en ik heb helaas niks anders aan ze gemerkt toen ik zwanger was, dus voor mij is het ook geen graadmeter.... jammer hoor!
oh...volgende week of zo...heb bij m'n kids allebei pas na anderhalf/ twee weken getest en toen direct raak. Maar ja...weet dus niet of ik toen eerder al posi had kunnen testen. Ik hou het dus voorlopig maar op volgende week donderdag de achtste. 8 is altijd ons lievelingsgetal geweest. ...en nou ga ik echt m'n kat knuffelen! Groetjes!
Thnx Dayenne Zaterdag ga ik weer ff testen..had gister al getest, maar kreeg echt een heeeeeeeeeeeeeeeel vaag lijntje...dus dat vertrouw ik nog niet echt Daarom ga ik zaterdag nog ff met mijn mannetje samen testen..Spannend, want hoop dat als het weer raak is, het wel goed blijft gaan...
Spannend zeg! Klinkt goed, een vaag lijntje! Ik duim voor je dat je zwanger bent en dat het goed blijft gaan . Vind dat je het echt hebt verdiend, nadat het 3x is misgegaan.
We hebben nu een pauze genomen... Wij gingen idd voor ons 1e kindje. Had 17 juli mijn laatste pil genomen, en toen 3 rondes geprobeerd. Dit zou dus de 4e ronde worden, maar we hebben besloten om het even op een laag pitje te zeggen. Ik gebruik dus de nuvaring, maar desondanks heb ik een vreemd gevoel. Ik had zo'n 2 weken geleden al een eisprong-gevoel. En nu ging de kat van de buren 2 keer om mijn heen draaien en kopjes geven. Terwijl ze normaal keihard wegrend zodra ik naar buiten loop. Voor mijn vriend rent ze nu nog steeds weg, maar als ik naar buiten kom dan loopt ze achter me aan en gaat ze om me heen draaien. Heel raar...Vandaar mijn vraag he . Wordt spannend zaterdag voor jou...Laat je het gelijk weten? Hihi ik ben echt ontzettend benieuwd!