Hallo dames, Ik heb een vraagje. Ik ben nu zoals je ziet, 5 dagen overtijd. Ik zit op de 37ste dag.. Ik had 4 dagen geleden een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief. Gisteren heb ik mijn urine laten controleren door de huisarts, daar was ie ook negatief. Ik had nog nadrukkelijk tegen de huisarts gezegd dat ik echt nog nooit zo lang overtijd ben geweest dan dit keer, de huisarts zei dat ik maar eve moest afwachten.. het kan zo zijn dat ik misschien te weinig zwangerschapshormonen heb, of ik gewoon toch moet menstrueren.. Beetje gek allemaal.. ik heb wel last van misselijkheid, niet alleen in de ochtend maar de hele dag een beetje.. daarnaast heb ik buikkramppen, de een wat pijnlijker dan de ander.. Dames weten jullie misschien wat er aan de hand kan zijn? groet, mammieloves
Ik weet niet wat er aan de hand is, ik hoop voor je dat je toch snel een posi test hebt, ik was ook 9 dagen overtijd en nu vandaag toch ongi geworden.. dus kan gebeuren, misshcien was je ei dit keer toch later?.. vooral geduld en afwachten..
als je ei later is is hij misschien ook later ingenesteld of word je later ongesteld. dus of je test over een paar dagen posi of je word later ongesteld dus nog ff w88 groetjes mik
ja heb ik ook nu. kan iets betekenen maar ook weer niets dat vrouwenlichaam ook he . nou laten we hopen dat het snel wat word met ons. heb je wel slijmverlies gehad toen je dacht dat je je ei had? groetjes mik
hier het zelfde... ik zit nu op dag 39, dus 10 dgn overtijd, niet ongesteld en ook een negatieve test....
ehm weet ik niet.. maar het is erg overdreven mijn slijmverlies ik kan niet zonder een inlegkruisje wel vreemd zeg
o dan ben ik niet de enige gelukkig.. ze zeggen meestal dat je misschien te weinig hCG hormonen hebt waardoor de test negatief blijkt. maar goed ik weet het verder echt niet
ja ik zou het echt niet weten ik heb het nu ook dat als ik af en toe gewoon sta (heel goor) het voel lopen. ik snap er niets van.ik heb dan ook de laatste week een inlegkruisje in . nou succes groetjes mik
Hi Babyloves, Hier nog een metgezel.... Ik ben vandaag 12 dagen overtijd, en nog steeds geen positieve test. Mijn cyclus is zo regelmatig (25 dagen) dat ik de klok er bij wijze van spreken op gelijk kan zetten. Ik ben bij de HA geweest voor een verwijskaart naar de gyn omdat mijn buik aan de onderkant behoorlijk verdikt is en ook steeds harder wordt. Om een lang verhaal kort te maken: volgende week weer testen. Een bloedtest kreeg ik ook niet van hem (grmfph!). Er zit dus niks anders op dan wachten. In feite moet je proberen er zo rustig mogelijk mee om te gaan. Sorry, ik weet dat het idioot klinkt (ik ben 35, nog geen kinderen, dus heb niet meer de tijd van de wereld!) maar je kunt op dit moment niks. In feite kan het nog alle kanten op gaan. Maar: zo lang je niet ongesteld wordt, elke dat is er weer 1! Mijn zus bleek met haar laatste ook pas erg laat voldoende hormoon aan te maken voor een positieve uitslag (ruim 11 dagen overtijd). Ik zal aan je denken en voor je duimen. Heel veel succes en sterkte! Corrine
nou ik was een week overtijd een test gedaan negatief. Twee weken later naar de gyn en kon niks zien en bloedtest negatief. Na twee weken was ik nog misselijk toch maar getest en jazeker positief en twee weken later weer naar de gyn en ja het was toch raak. Nou ik wens je in ieder geval veel succes en dat het bij mij zo is gelopen dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat dat bij jouw ook zo is maar ik zou de hoop nog niet verliezen. Zo lang je nog niet ongesteld bent.
Hee allemaal, Mag ik ook meeschrijven op jullie topic? Vet rot he dat wachten? Ik ben zelf al bijna 3 weken overtijd en nog steeds geen positieve test en ook geen ongesteldheid. Ik ben verder nooit onregelmatig en heb nog nooit een ongesteldheid overgesteld! Pfff...lang leve het wachten!
Tjee, het kan dus nog erger? DAcht dat ik met mijn 13 dagen overtijd al erg zielig was, ha ha. Sterkte! Gr. Corrine
Hallo, Ik merk wel dat ik op moet houden met piepen. Ik ben nu 2 dagen overtijd, en word nu al gek van het wachten... Maar niet ongesteld is nog kans... Doen jullie elke dag een test? Of hebben jullie het voorlopig opgegeven? Iedereen veel sterkte met wachten toegewenst in ieder geval!
Dat heb ik nu dus ook al , lijkt mij eigenlijk onwaarschijnlijk dat na 4 weken zwangerschap (áls het raak mocht zijn..) al iets te zien is aan de buitenkant.. Ben ook erg bang dat ik iets heb waardoor het voor mij niet mogelijk is om zwanger te worden, en hierdoor wordt dat gevoel alleen maar erger Toch ook maar snel naar de ha..
patricia dus als ik het goed heb was je bloedtest negatief! heb ik nml ook nu.. ik verlies wel wat bloed, maar alleen met afvegen, dat kon ook geen ongesteld heid genoemd worden zei de gyn... tjeetje, wordt t misschien nog wel spannend hier
de 1 heeft sneller hcg dan de ander! en net wat er al eerder vermeld werd misschien eisprong later dan dus ook later ongie! succes!
Welke testen hebben jullie gebruikt? Ik heb die van de site, midstream gebruikt, maar negatief vanochtend, misschien te vroeg getest.