Tja het is echt zo. Waren hier nog niet aan toe maar het lot beslist anders. Onze nummer 3 is hartstikke welkom ook! Bekijk bijlage 491146
Ja vind 't moeilijk. Ben momenteel bang voor de zwangerschap maar ook bang om te verliezen. Testen lopen niet op... geen verschil in van 3 dagen. Dus ik ben er bang voor, heb het te vaak mee gemaakt
Gefeliciteerd meis! Ik las je berichtje in het clubje en heb daar al gereageerd; die angst is herkenbaar en niet gek... Verder was ik ook een ster in het 100x doen van een test en maar turen of ie opliep... En soms was dat zo, maar soms ook niet. En weet je... in de zwangerschap van mijn zoon werd ie in week 6 ineens veel lichter. Ik bleef er zowat in... maar er was dus niks aan de hand. Dus hoeveel grip je ook wilt hebben en hoeveel indicatie een test misschien ook lijkt te kunnen geven, zekerheid krijg je er niet mee meis... Hoe moeilijk ook. Als je het echt niet vertrouwd, zou je kunnen vragen of je hcg mag prikken. Dan prik je 2 of 3 keer en zie je de ontwikkeling. Dan zie je ook snel genoeg of het normaal stijgt (want alleen een waarde zegt ook weer niet genoeg).