Zwanger! Maar ik geloof het nog niet!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Heidi07, 12 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heidi07

Heidi07 Lid

12 feb 2016
    28
    6
    3
    Vorige week vrijdag zwangerschapstest gedaan ivm het uitblijven van de menstruatie. En wat blijkt, ik ben zwanger! Dit was met de testen van de Kruidvat, 2 voor 5 euro. Zaterdag 6/2 de digitale test van ClearBlue gehaald en deze gaf aan: Zwanger 1-2 weken. Ik kan het gewoon nog niet geloven! Is dit normaal?:):(

2. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Ik begrijp je vraag niet zo goed lieverd.. Bedoel je de weken indicatie?

3. Heidi07

Heidi07 Lid

12 feb 2016
    28
    6
    3
    Daar kom ik niet helemaal uit idd. Volgens berekeningen die ik gedaan heb kom ik uit op 6 weken zwangerschap. Heb me gister aangemeld bij een verloskundigeprakrijk. Nu wachten op een telefoontje en eerste afspraak/echo. Pas dan zal ik het echt geloven denk ik. Heb tot nu toe klachten als gevoelige tepels, (menstruatie)krampen in de buik (niet de gehele dag). Voel wel iets misselijkheid maar niet heel hevig. En soort van drukkende pijn in het midden van de buik. Kan het lastig omschrijven wat het gevoel precies is. Is ook niet de gehele dag aanwezig.

4. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Dus als ik het goed begrijp heb je een dag later die clear blue gedaan? Dan kan 1-2 weken best kloppen. Hij doet een indicatie vanaf de innesteling en niet vanaf de erste dag laatste ongi.

Gefeliciteerd meid...

5. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Gefeliciteerd!

6. Heidi07

Heidi07 Lid

12 feb 2016
    28
    6
    3
    Dank jullie wel. Ik geloof het waarschijnlijk pas als ik de echo zie en het goed is.

7. speedy85

speedy85 Lid

13 feb 2016
    7
    0
    0
    Hoi, heel herkenbaar! Ik heb op 6-2 test gedaan en ben nu 5+2. Bij mij was het ook beetje ongeloofwaardig! Mijn man al helemaal die was helemaal stil ( en dat gebeurt eigenlijk nooit!) Wij waren vooral met stomheid geslagen omdat het zo snel was. Mijn man is verminderd vruchtbaar dus hadden rekening gehouden met minimaal een jaar, en nu was het al de 4e maand raak! :) Jou klachten zijn ook bij mij herkenbaar. zere borsten, misselijk gelukkig niet, wel iets meer moe maar allemaal goed te doen. Ik ben wel benieuwd wanneer bij anderen het besef echt kwam!

8. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    gefeliciteerd geniet er van :)

9. PrettyLove

PrettyLove Niet meer actief

Van harte met je zwangerschap! Heel veel geluk!
    Het besef zal vast met de tijd komen. ;)

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gefeliciteerd!
    In het begin is het meestal onwerkelijk ;)

11. Heidi07

Heidi07 Lid

12 feb 2016
    28
    6
    3
    Dank jullie wel!
    Elke keer als ik naar het toilet ga ben ik bang dat er bloedverlies is. Dit is gelukkig niet het geval.
    Benieuwd wanneer de intake en 1e echo is bij de vlk. Bij de hoeveel weken hebben jullie een echo gehad?

12. Heidi07

Heidi07 Lid

12 feb 2016
    28
    6
    3
    Dank jullie wel!
    Elke keer als ik naar het toilet ga ben ik bang dat er bloedverlies is. Dit is gelukkig niet het geval.
    Benieuwd wanneer de intake en 1e echo is bij de vlk. Bij de hoeveel weken hebben jullie een echo gehad?

13. Heidi07

Heidi07 Lid

12 feb 2016
    28
    6
    3
    Vanmorgen contact gehad met de verloskundige praktijk. Volgende week donderdag intake en dag erna of week erna wordt er een vroege echo gemaakt. Zo spannend allemaal!

Deel Deze Pagina