Onverwachts bezoek consultatienbureau

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MinnieJ, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Is inderdaad wel een goeie wat je zegt. Je laat wel zomaar een wildvreemde je huis in!
    Ik hier alleen aangekondigd huisbezoek gehad, maar ik was er niet echt blij mee. De wijkverpleegkundige bleef maar vervelende vragen stellen en had het maar over mijn leeftijd(19). "Want ja meisjes van jouw leeftijd die gaan natuurlijk veel liever uit dan dat ze op een kindje passen" (excuse me :(). Ik ben misschien wel jong, maar dat maakt mijn kindje echt niet minder gewenst. Als ik 1,5 uur weg ben geweest voor rijles mis ik mijn zoontje al super erg laat staan dat ik de hele nacht ga lopen feesten. Gelukkig kunnen wij de eerste 8 maanden lekker samen zijn voor dat ik weer naar school ga en voor alle werkende mama's is dat lang niet altijd een optie.

2. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Waarom zou iemand van het CB in GODSNAAM je zoontje willen verschonen??????:(

3. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Nogmaals mijn vraag, ben namelijk wel erg benieuwd naar het antwoord.

4. silvermist

silvermist Niet meer actief

als ze hier deur weet te vinden om binnen te komen dan weet ze hem ook te vinden om weer naar buiten te gaan, heb geen goede ervaringen met ze en ze komen er dus niet in ;)

5. Yelice

Yelice Niet meer actief

Ik kreeg 2 weken na de geboorte van mijn zoontje onverwachtsbezoek van KInd en gezin ( CB)
    Ze vroeg of het uitkwam en het bezoek zou een uur!!! duren! Heb toen gezegd dat het niet uitkwam en dat ik ook geen behoefte had aan hun bezoek.
    Ze vond het niet zo leuk en wilde nog even de kleine zien voor ze vertrok.
    Had echt het idee dat ik gecontroleerd werd.
    Vroeg het aan de VK die kwam langs en ze zei ook dat het niet de normale gang van zaken is dat ze onverwachts langs komen.

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier is het wel normaal dat ze na 2 weken ongeveer even langs komen voor een intake. Alleen wordt er als het goed is van tevoren wel een afspraak gemaakt.

7. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

wat een onzin.. ik ken genoeg meiden van ver in de 20 die nog ieder weekend gaan stappen en het hele weekend niet naar hun kind omkijken.. en als je de foto's dan op facebook ziet staan.. en die ogen ziet. Tja dan weet je meteen wat ze gedaan heeft t weekend..
    ook ieder half jaar een nieuwe papa.. kindje van 4 moet die man ook echt papa noemen etc..
    echt het is niet normaal sommige meiden.. en dat ligt echt niet aan de leeftijd...
    maarja daar kijkt niemand naar om, omdat die meiden wel goede moeders moeten zijn omdat ze geen 19 meer zijn...

Deel Deze Pagina