Onverwachts bezoek.

Discussie in 'De lounge' gestart door MommyA, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    geen probleem, kom maar binnen hahaha het is alleen te hopen dat ik een koekje in huis heb voor bij de koffie... meestal niet dus :p

2. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Ik heb er totaal geen problemen mee, vind het eigenlijk super gezellig als iemand ff een bakkie komt doen:) ik hou juist niet zo van de afspraken dan komt er bij mij vaak juist niks van.
    Ik vind het echt hollands om een afspraak te maken;)

3. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik hou er ook niet zo van als mensen onverwachts op de stoep staan. Gelukkig weten de meesten dit ook en gebeurt het dus eigenlijk nooit.

4. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    ik heb er helemaal geen problemen mee. Het hele huis mag op zijn kop staan ik mag in mijn pyama zitten. Alleen mijn vriend houd niet van rommel dus het is hier meestal goed opgeruimd omdat hij dat doen. :p
    iedereen die hier over de vloer komt die kennen mij en die weten dat ik heeeeeel makkelijk ben in dit soort dingen. ik vind het ook geen probleem om in mijn jogging broek naar buiten te gaan. winkelen, boodschappen of wandelen maar zelf ook gewoon op bezoek bij andere mensen.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja hahaha dat scheelt......moest er hier idg even aan wennen dat het toch e ht meer tijd kost om op tijd klaar te zijn:D

6. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik vind onverwachts bezoek heerlijk! Mijn fam belt wel altijd van te voren omdat ze 2uur moeten rijden dus zou dan lullig zijn als ik niet thuis ben ma mijb ouders bellen wel eens spontaan en onverwachts of we thuis zijn en dan rijden ze meteen aan, heerlijj vind ik dat. En mijn buurvrouw/vriendin staat hier regelmatig onverwachts aan de deur en ook dat vind ik heerlijk. Ikzelf bel wel meestal van tevoren maar bij mij kun je gewoon komen wanneer je wil.

Deel Deze Pagina