Persoonlijke video van sint! Video van Sint - Een Persoonlijk Videobericht van Sinterklaas '' Via de televisie spreekt de Sint iedereen, klein en groot, toe via de tv. Verwerkt in een mooi avontuur. De video is leuk voor de kleintjes, maar zeker ook voor volwassen. In het boek van Sinterklaas staan allerlei persoonlijke dingen, noemt iedereen bij naam en kent natuurlijk ook de leeftijd. Maar dit is nog niet alles. Sinterklaas vertelt ook over hobby's, zoals voetbal, computeren, yoga of klussen. Hij geeft een compliment dat hij de liefste vader is of dat zij bijna gaat trouwen. Er kan worden gekozen uit ruim 220 onderwerpen, waaronder hobby's, bezigheden, lievelingsmaaltijden, complimenten, gebeurtenissen en opvoedende tips. Uniek en erg persoonlijk! Leuk als surprise! '' Ik wou dit even met jullie delen. Voor hier lijkt het me een prachtig kado voor manlief & de kinderen Ben benieuwd naar de reacties en hun koppies
Ik heb hier al eens eerder naar gekeken, maar ik kan nergens de prijs vinden.. Edit: gevonden.. 14,95 voor 1 persoon.
Verzending Binnen 24 uur Verzendkosten 2,95 (via PostNL) Lengte videobericht 15 minuten Prijs 14,95 (1 persoon) hoe meer personen er in hoe duurder
Waarom staat er trouwens een referral in die link die je geplaatst hebt? Of is dat wat anders? Ik zag het ook al bij iemand anders die dezelfde link plaatste op het forum.. Oww heb het al gevonden.. Jij krijgt het aankoopbedrag terug als 3 mensen via jouw link wat bestellen.
Maak uw keuze 1 persoon 14,95 2 personen 18,95 3 personen 22,95 4 personen 26,95 5 personen 29,95 6 personen 32,95 7 personen 34,95