Onverwachts bezoek

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manoya

Manoya Niet meer actief

Hier hoef je niet vooraf te bellen (mag wel, dan maak ik iets lekkers :p) en mag iedereen binnen lopen.
    Nadeel is wel dat je dan supermarkt koekjes krijg i.p.v. iets lekker vers.. maar verder, geen stress.. ben zelf erg opgeruimd, en komt niet vaak voor dat het een puinhoop is.

2. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik vind het niks, maar heb OCD, helaas. Waar ik wel eens van baal.

3. pientje1

pientje1 Niet meer actief

dit had mijn reactie kunnen zijn, zelfde schoonouders? Whaha
    Hebben ze al 100x gezegd dat ze eerst moeten bellen/smsen en dat doen ze niet. En dan pissig zijn als we niet open doen.

4. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ja het stond op het kaartje ''bellen voor bezoek'' (maar dit kaartje was juist bij haar extra lang onderweg en dus nog niet aangekomen). Grappig dat jij zegt dat je niet ''dit-weet-iedereen-wel-ding'' vind... Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo snel onaangekondigd bij iemand op kraambezoek gaat....

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik denk dat ze vooral bedoeld dat de eerste week in jouw ogen voor directe familie en vrienden is.. Dat vind ik ook niet. bellen voor bezoek kraam bezoekdan. Ja dat is wel logisch.

6. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Ik heb liever dat mensen bellen vooraf, als je nou net met iets bezig bent ofzo dan kun je nog zeggen dat ze bijv over een uurtje komen. Als ML en ik een pyjamadag hebben gepland dan kan ik er soms wel echt van balen, ook als mensen dan vooraf bellen haha... Ooit stonden mijn oom en tante eens onverwacht aan de deur en wij hadden er zoooo geen zin in omdat we ons hadden verheugd op een filmdag na een drukke werkweek.. Toen hebben we ons verstopt in de bijkeuken. Maar oke, toen hadden we nog geen kinderen nu zou dat dus niet meer gaan :p

Deel Deze Pagina