Hoi allemaal, wie heeft ervaring met lt03 tabletten? Mijn zoon van 7 heeft erg veel moeite om zich te concentreren op school en deze pilletjes schijnen volgens internet wel te helpen..ik wil niet zomaar wat geven en ga ook morgen bij de huisarts info vragen, moet toch heen voor iets anders, maar je kan het alleen via internet bestellen en niet zomaar bij de drogist kopen daarom ben ik er wat huiverig voor... Groetjes
Kan je niet uitzoeken of er technieken zijn die jouw kind zullen helpen? Ipv pillen geven? Denk aan puzzels afmaken, lego etc... Ik zou professionele hulp zoeken... Concentratie kan je ook trainen of laten trainen
Mijn zoon slikt LTO 3, hij heeft ook concentratieproblemen. Hij heeft wel een ADHD diagnose. Wij zijn gestart met LTO3 omdat we wat huiverig waren om hem Ritalin te geven. Hij reageert er goed op en zijn concentratie is stukken beter. Alleen waarschijnlijk nog niet goed genoeg, dus grote kans dat we binnenkort toch met Ritalin moeten beginnen.
Hier is het vooral het concentratieprobleem en'druk' in zn hoofd!! Ik wil het eerst met 'andere' middeltjes proberen voor ik hem laat testen enz. Je hebt ook valdispert en visolie enz. Misschien ook een optie!!
Ja, mijn zoon van 8 krijgt ze ook, 2 per dag. Hij heeft normaal heel erge driftbuien, slechte concentratie en heel druk in zijn hoofd. Met LTO3 gaat het nu heel erg goed
Ooit kan het juist de uitkomst zijn om juist wel te laten testen. Dan weet je of de methodes die je nu toepast wel bij je kind passen of dat er andere opties zijn. Succes in iedergeval.