Geen symptomen! Toch zwanger?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MJ1, 25 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MJ1

MJ1 Lid

1 mei 2010
    24
    0
    0
    NULL
    België
    Dag dames

Binnen een viertal dagen mag ik testen!
    Mijn eerste ronde met puregon en pregnyl is vlot verlopen, heb amper klachten gehad, terwijl ik met clomid heel hard afgezien heb (psychologisch en lichamelijk). Ik had ook telkens klachten voor mijn NOD met clomid, waardoor ik dacht 'ja, nu ben ik echt zwanger, dat kan niet anders!'... maar ik werd toch telkens ongesteld. Mijn man en ik proberen al 2j zwanger te worden van ons eerste kindje... buiten mijn onregelmatige menstruatie (lichte pcos aan de linkereierstok) zijn er geen oorzaken gevonden van een uitblijvende zwangerschap. Wij blijven ondertussen nog steeds hopen op een wondertje, elke maand opnieuw, zonder succes.

Deze maand is anders, ik ervaar amper symptomen (lichte misselijkheid, duizelig) ipv de hele reeks aan klachten die ik voordien had. Geen pijnlijke borsten, steken,... nada, noppes, niks

Je leest dat er zoveel vrouwen klachten hebben en een voorgevoel hebben dat ze zwanger zijn... maar wie had dit niet en bleek toch heel onverwacht zwanger te zijn?

Aan alle vrouwen op dit forum die meelezen en het gevoel hebben dat ze een eindeloze weg bewandelen... ik wens jullie veel sterkte, hoop én een wondertje. x

2. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    rond mijn nod had ik ook totaal absoluut geen symptomen en klachten. maar ik was toch echt zwanger, pas na een paar dagen begonnen de symptomen te komen. en een voorgevoel had ik al helemaal niet.
    succes! ik hoop dat je zwanger mag zijn!

3. Mar75

Mar75 Actief lid

30 dec 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook geen enkel teken. Het is dat de zwangerschapstest bijna 2 jaar geleden echt zwanger zei anders geloofde ik het nog niet. Met ruim 5 weken begon ik lichtjes klachten te krijgen die snel meer werden.
    Ik duim voor je!

4. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Voor ons zoontje zijn we ook goed 2 jaar bezig geweest en liepen we in de mmm. Ik zou toen begin feb 2010 een kijkoperatie krijgen en daarna beginnen met IUI. Ik moest voor de kijkoperatie zeker weten dat ik niet zwanger was (in okt 2009 vmk gehad). Dus eigenlijk meer omdat het moest van het zkh deed ik dan toch maar een test. Ik voelde er niks bij, want we hadden al zoveel negatieve testen gezien. Ik had ook totaal geen klachten (heb ik bij ongi worden ook niet, en ik ben ook maar 2 a 3 dagen licht ongesteld). Maar wat bleek, de test gaf licht positief aan. Die week kreeg ik geen kijkoperatie maar een echo. En daar was toch een mooie rijstkorrel te zien die nu ruim 2 jaar is!! Enige kwaaltje was 3 maanden moe., verder niks.

En nu is het precies zo.. Nu wel kijkeroperatie gehad en een zooi hormonen en de test was ook vanmorgen licht positief. maar na 28 maanden probeer ik toch even afstand te nemen en nog een weekje aan te zien.

Je ziet, alles is mogelijk!
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent!!

5. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.446
    372
    83
    in een huis
    Hier ook niet gedacht dat ik zwanger was toen ik ging testen. Maar het was toch echt zo! Geen symptomen niets! Alleen naar een paar weken erg vemoeid en pijnlijke borsten. Maar verder nog steeds geen klachten!

6. love2beme

love2beme Actief lid

7 jul 2012
    259
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende
    noord holland
    Bij mij dochtertje 2 1/2jaar geleden had ik ook helemaal geen symptonen.
    Kwam er pas na 10 weken zwangerschap achter:$.
    Me buikje werd dik en at meer wat mijn zus opviel.
    Dus kocht die avond nog een test voor dat ik naar huis ging.
    2 DIKKE streepjes.
    Dus meid symptonen zeggen helemaal niks .

Hoop dat je snel een posi test hebt

Deel Deze Pagina