JAAA! ik mag me hier ook eindelijk melden. Heb positief getest twee dagen geleden (maar kon het niet geloven en heb het daarom dagelijks herhaald ) We gaan voor ons eerste kindje. Het is allemaal nog heel pril, maar we zijn dolgelukkig. Mijn man stuurt me lieve mailtjes op mijn werk met "hoe is het met jullie?" en dan is het meteen gedaan met de concentratie, hihi. Helemaal op een roze wolk! Ben nog wel bang dat het misschien nog mis kan gaan (ja ja, weet dat ik daar niet aan moet denken, maar durf nog niet helemaal erin te geloven) Hadden jullie dat ook?
gefeliciteerd meis... en nee ik had dat niet echt want ik was al 3 maanden voordat ikhet zelf wist .. maar nu ben ik wel onzeker hihi geniet ervan he dikke kus
bedankt allemaal voor jullie lieve felicitaties! helpt me om er nu echt in te gaan geloven. Zit al heerlijk te fantaseren over babykamers (gaan komende maand verhuizen!), namen, kinderliedjes, -zwijmel- Vanochtend nog een keer getest ( , nog eentje om het af te leren) en binnen een minuut duidelijke streep (ja sorry, heb die bevestiging nodig, hihi) Wow, patricia, dat je al drie maanden was voor je erachter kwam!? Vroeg je je niet af waarom je twee maanden overtijd was
Van harte gefeliciteeerd! Zelf had ik dat gevoel ook heel erg toen ik de test deed; echt geweldig, 2 streepjes! En na een paar dagen nog een keer voor de zekerheid....ja nog steeds positief! Nu ook voor jullie op naar de eerste echo! Heel veel plezier en geniet van je zwangerschap.
beetje laat maar uit een goed hart! GEFELICITEERD! geniet ervan hoor, voor je het weet heb je je kleintje in je armen!